Wat is een redelijke prijs?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 09:38

Het gaat er dus om dat deze kennis 7 paarden en pony's bij jullie wil wegzetten. Jullie wonen er de eerste tijd nog niet zelf en die kennis zorgt zelf voor voer en stalbedekking? Dan vind ik 50 euro per paard een mooi bedrag.
Bedenk wel dat je met haar komst al je stallen in 1x vol hebt en je niet de hele dag door aanloop hebt van allerlei verschillende mensen. Dat is als je er straks woont wel zo gunstig voor jullie eigen rust. Daarnaast kost het jullie zolang je er niet woont geen tijd en moeite, dus lijkt mij dat je niet al teveel kunt vragen per paard.
Electriciteit en water zul je moeten bekijken over een wat langere periode. Als ze echt veel verbruikt zou je daar een iets hoger bedrag voor kunnen rekenen.

* To Belg, or not to Belg *


Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-03 10:09

Kleintje schreef:
50 euro is erg weinig.


Als je mijn berichtje bedoelt: Ik heb het over 50 euro per stal zolang er geen toezicht is en de bewoners niet aanwezig zijn. Als de boerderij straks bewoond gaat worden kan die prijs wat omhoog.
Dan komt er meer werk bij kijken en mag er idd iets betaald worden voor het inleveren van privacy.

* To Belg, or not to Belg *

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler en 106 bezoekers