wat voeren jullie?

Moderators: Coby, petraaken, C_arola, Dyonne, Apple

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 23:56

Zowel Dikke als Beer krijgen müsli zonder haver van Hartog, samen met luzerne , eiwit gereduceert (8%), ook van Hartog. Als ze veel gewerkt hebben, krijgen ze er nog haver bij. Natuurlijk krijgen ze ook veel ruwvoer (hooi en stro). P/dag nog één mineraalbriket, verdeeld over 2 maaltijden. Beer krijgt trouwens wel meer als Dikke.
Verder krijgen ze bij iedere maaltijd (s´ochtends wat minder Lachen ) wortels, appels, bananen, bieten en nu het de tijd van de maisstengels is, krijgen ze s´avonds meestal een maisstengel.
Dat is zo wijs: mijn "stoere" Dikke is als de dood als hij zo´n stengel naast z´n trog vindt *LOL*, terwijl ´ie het wel heeeel lekker vindt Vingers aflikken. Ik lach me altijd slap als ik z´n gedoe in de box zie. Als ik de maisstengel neem en ´em daarna -met die stengel- "desensibilieseer", vindt ´ie dat geen probleem, maar owee ik stel dat ding weer naast z´n voer : liever eet m´n vreetzak niets!! Maar ja, ik ben geen onmens Schijnheilig , dus breek ik daarna de stengel in kleine stukken en de maiskolf verstop ik meestal tussen z´n hooi, als "verrassing".

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sterre op 2001-09-05 00:59 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie