tijdschema voor je paardje, hoe doen jullie dat?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 16:26

smorgens naar school.....is vlakbij stal dus ik fiets uit school zo'n 10 min naar stal toe en als ik daar ben zet ik magnfiek uit dr box vast....dan mest ik dr box uit...en opstrooien
daarna deken eraf poetsen opzadelen +- duurt een half uurtje/3 kwartier...
daarna een uurtje rijden meestal 3 kwartier goed rijden en dan het laatste kwartiertje uitstappen daarna afzadelen poetsen dekens er op alles weg hangen/zetten....en daarna kruiwagen legen en weer naar huis meestal ben ik er wel 2 en half uur... de ene keer langer dan de andere keer ligt er aan of ik ga rijden of longeren of dat ik haar losgooi en of ik na het rijden haar benen moet afspuiten + afdrogen dus ik ben niet altijd precies zo'n tijd bezig...de andere keer zit ik daar nog ef drinken+kletsen enzo...
en als ik dan thuis kom is het eten en douchen...beetje tv kijken of naar vriendinnen...of huiswerk maken dat heb ik echt zeer weinig meestal niets alleen wat leer werk echt relaxt! nou ja dan is het meestal tijd om naar bed te gaan zo'n 11 uur ofzo...zo ziet mijn dag er meestal uit of ik moet niet naar de paarden gaan....hah.. Party!!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Fleuribelle en 87 bezoekers