Heeft iemand een plaatje van deze laarzen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:44

is dat geperst?bij de mijne staat het erop geboprduurd, maar ik ben aan nieuwe toe, en wil weer Derby's want ze zitten super en blijven mooi en zakken niet in!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 11:48

k heb ze nu 2 jaar denk ik, maar ook dagelijks mee door de mest gelopen t 1e jaar, t laatste jaar rij ik er alleen in mn les(3x per week) en op wedstrijd( 2x per maand) mee, maar heb ze laatst laten vallen met t poetsen en nu zit er een akelige kras op de neus, dus wil nieuwe!

ze zijn echt heel fijn!!ik weet niet welk model ik heb, toen ik ze kocht was het iig net een nieuw model, met extra hoog boogje bovenaan, moet je ff in mn profiel en op mn site kijken bij foto's van Quentin en van wedstrijden, daar zie je mn laarzen ook, en op die foto's zijn de laarzen ook al ruim 1,5 jaar oud!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-03 13:14

maar bij deze zit Derby er dus ingeperst ipv opgeborduurd?
hmm ka ga denk ik morgen of begin volgende week ff langs ruitersportzaak, ff laarzen kijken&passen!(en kopen Tong uitsteken )

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 17 bezoekers