weg van stal?

Moderators: C_arola, Dyonne, Apple, Coby, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ireen_

weg van stal?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 18:18

verwijdert... heeeel oud topic!!
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 10-08-02 12:39, in het totaal 1 keer bewerkt

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-08-01 18:29

.....
Laatst bijgewerkt door Ireen_ op 10-08-02 12:40, in het totaal 1 keer bewerkt

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-08-01 09:46

het mag van m'n ouders niet langer dan een kwartier fietsen zijn (ik moet er na school nog naar toe en voor 6 uur thuis zijn..) en het liefst ook niet langs afgelegen stukken als het al donker is..
Pijnakker is helaas net aan de andere kant van delft..
waar ze nu in de wei staat daar zijn wel stallen en het is er onwijs gezellig maar alles staat daar vol.. Verdrietig het is trouwens ook ruim 20 minuten fietsen en met tegenwind wel een half uur..
er zijn hier ook nog wel een paar in de buurt.. maar 2 stallen daarvan (moerman en de hooipolder) zijn echt een rotzooi en van moerman hoor ik ook van die verhalen... lijkt me niet beter dan waar ze nu staat! op de hooipolder is het een zootje en de stalletjes zijn superklein. manege chardon maar dat is weer zo'n 600,- per maand, Poot maar die staat vol... en anders hebben we weer iets waar geen bak bij is en dat willen we wel... voorlopig gaat ze op de wachtlijst bij de manege en hopen maar dat daar snel iets vrij komt..

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ireentjuh op 2001-08-28 10:46 ]</font>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie