Is een Tinker voor mij geschikt?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-03 20:48

RodeoGirl schreef:
Zoals sommige wel weten wil ik dolgraag een Tinker hebben. Wij gaan dus verhuizen (kan nog wel even duren) naar een huisje met een stukkie land+stal waar ik dus eindelijk een paardje mag. Ik wil dus heel graag een Tinker hebben en heb wat info opgezocht enzo. Veel mensen zeggen dat ze nogal koppig en eigenwijs kunnen zijn en helemaal niet zo leuk zijn als de meeste mensen zeggen. En ik met mijn 3,5 jaar manegeles.... Ik wil graag een paardje waar je vanalles mee kan zoals beetje dressuur, beetje springen , beetje buitenrijden. Is een Tinker nu wel zo geschikt???

-xxx-jes Jildau

(bij Tinkerpraat dus ook gelezen dat Tinkers nogal pittig kunnen zijn)



Tinkers zijn heerlijke beesten, maar inderdaad....ook lekker koppig en oersterk!
en eigenwijs??reken maar Haha!
Het is inderdaad niet zo dat een tinker altijd maar een mak schaap is.....wat veel wordt gezegd.
Ga eens hier en daar kijken........je hebt zoals je zegt geen haast....dus neem alle tijd....

succes.....


xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 11:05

o ja..........ga niet alleen eens kijken, maar rijd er ook eens op Haha!

daarvoor wil Boyd zich vast wel beschikbaar stellen Tong uitsteken

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 17:47

RodeoGirl schreef:
Jah kijk dat van dat rijden is juist het probleem.
!
Bij de kinderboerderij hier staat wel een schat van een Tinker maar daar mag ik niet op rijden omdat die daar pension staat.

Ook bedankt Xena!!!


bedoel je de kinderboerderij in Drachten?
Boyd staat namelijk op de kinderboerderij in Leeuwarden, en op hem mag je van mij best wel eens rijden.....moet je maar even een seintje geven

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-03 18:03

RodeoGirl schreef:
Okeey Xena als ik eens in Leeuwarden ben!
Ik zal mijn moeder eens vragen of ze me naar de kinderboerderij in Leeuwarden wil crossen.
Thanxxx!!!



graag gedaan........

xena

Berichten: 1433
Geregistreerd: 05-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-03 14:59

Pjelk schreef:
Ik denk datje net als bij alle rassen ook Tinkers in soorten hebt. Ik ken bv een Tinker die is echt schaapmak. Die zal nooit vrijwillig te hard gaan, die parkeer je naast de soos om een uur met je vrienden te kletsen en hij verzet geen voet Ook is dit dier natuurlijk goed los te poetsen. Maar in de bak issie logischerwijs niet vooruit te branden . Bij Tinkers denk ik altijd aan zo`n dier als hierboven beschrevren maar er zullen ongetwijfeld ook wel hele ander zijn.



had je vanochtend even bij die van mij moeten kijken.....aan het halster schaapmak...maar onder het zadel en in de bak een Extreme duivel

ze kunnen dus ook echt wel anders Schijnheilig


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: BingBot en 114 bezoekers