bosal

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Pantykous

bosal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-06-03 21:58

Zijn er mensen die springen met een bosal? ik heb wel gezocht maar kon nix vinden...
Mijn paard is dus verschrikkelijk fel met springen, bit vastpakken en gaaan.
Nu rij ik dus sinds een maand met een halster en twee teugels eraan en het bevalt me prima. Knipoog
vanavond voor het eerst ermee gesprongen, en dat ging super: geen bit om vast te pakken, allemaal druk om op te reageren Haha!
nu vroeg ik me dus af wat de ervaringen van mensen zijn die ook springen met een bosal!!

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 11:52

ja ik heb het idd over een echte bosal. dat artikel heb ik ook gelezen, vond het erg interessant om te lezen.
ik vind het overigens belachelijk dat hij geboycot word en dat de duitse bondscoach hem daarom niet in het team wilt, maar goed dat is niet aan mij om over te beslissen.
ontopic: cornelie, mag je gewoon starten met een bosal?

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 12:06

hmmz, kan het altijd proberen he Haha! Extreme duivel

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 12:11

dit is een bosal:
Afbeelding
door middel van druk op de neus, en goeie zit en beenhulpen stuur en rem je je paard Knipoog

Pantykous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-03 12:18

ik geloof dat het daar wel vandaan komt ja... maar een geen bit wil niet per definitie zeggen dat het zacht is hoor, als je echt je best doet en hard trekt kun je zn neusbotje breken!
ik rij geen western, ik ga het vooral met springen, en waarschijnlijk ook gewoon met rijden gebruiken

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie