voorbeeld van keuringsrapport?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mipsie

Berichten: 19
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: gelderland

voorbeeld van keuringsrapport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-06-03 22:47

hoi,

ik ben ga binnen kort met mijn ouders kijken voor een paardje, die we natuurlijk eerst laten keuren, weten jullie of er ergens op internet een voorbeeld staat van zo een rapport dat ik kan kijken hoe het eruit ziet en waar er op gekeurd wordt?

Groetjes
Mips

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 00:26

eeemm misschien aan de DA vragen of ff zoeken met de zoekfunctie van google ofziets??

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 12:35

Ik heb daar ooit een gigantisch werkstuk over gemaakt. Zal thuis eens voor je kijken wat ik nog heb Lachen

Mipsie

Berichten: 19
Geregistreerd: 19-05-03
Woonplaats: gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-03 15:47

heeej das gaaf!!! laat je me even weten als je wat hebt? google.nl leverd bij mij niet zo veel op Lachen

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-03 17:10

Die van mijn paardje ligt hier naast mij.
Waar kijken ze naar: bouw en stand, voedingstoestand, huid/haar, slijmvliezen, lymphklieren, ogen, mond, pols in rust, pols na arbeid, spontaan hoesten, opgewekte hoest, ademhaling in rust, ademhaling na arbeid, type van ademhaling, zenuwstelserl, hoeven: hoornkwaliteit, ruimte in de verzenen, ontwikkeling straal, hoefpercussie, groote en vorm (gelijk of niet), stap op harde bodem, draf op harde bodem, draf op zachte bodem (volte linksom/rechtsom), galop op zachte bodem (volte linksom/rechtsom), beoordeling bewegingsmechanisem, buigproeven, spatproef.