Rijden met een Bosal

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Rijden met een Bosal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-06-03 23:39

Wie rijden hier met een Bosal, zijn er ook engelse ruiters die hier gebruik van maken? Wat is de gemiddelde prijs van een Bosal en mecate?
Ik wil graag bitloos gaan rijden op mijn merrie. Ik weet dat het enige oefening vergt om met zo'n optoming te gaan rijden. Zijn jullie allemaal onder begeleiding gaan rijden om het te leren?
Wat was jullie reden om met een bosal te gaan rijden.

Zo een heleboel vraagjes, maar ik wil gewoon wat meningen weten.

(iemand trouwens dat artikel in de Bit gelezen van die springruiter die met Bosal rijdt?)

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 00:29

Peet schreef:
Heb het pas idd gelezen in Bit. Weet niet of je het zelf ook gelezen hebt?
Maar het schijnt nogal duur in de aanschaf te zijn en niet elk paard kan je er mee rijden, maar wel veel volgens hem. Die springruiter is trouwens Jurgen Krackow. Misschien heeft ie wel een eigen site???


Ja, ik heb het gelezen, vroeg me af of anderen dit ook gelezen hadden en wat ze er van vonden. Ik weet dat het een hele andere manier van rijden is en dat de bosals verschrikkelijk duur zijn, vooral als je dan nog een mecate wil van echt paardenhaar. Ik ga eens kijken of hij een site heeft, ik vond het echt heel bijzonder om te zien.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 00:30

mrie schreef:
Maar moet je niet eerst leren rijden met zo'n ding dan? Volgens mij zijn western georrienteerde ruiters hier meer bekend mee.


Ja je moet er mee leren rijden, en niet zelf mee gaan aankl*ten Knipoog
Ik rijd ook western, maar ter afwisseling heb ik er ook wel een engels zadel op liggen. Lachen

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-03 10:38

Ik kan zo geen site vinden over Jurgen Krackow Verdrietig

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 146 bezoekers