Pikeur rijbroek slecht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 13:59

[quote "Litlleghoul"]Iemand heeft me aangeraden een Anky te nemen, maar is dat nou beter?
[/quote]

Mij vriendin had een ankybroek gekocht, een zwarte gewone en binnen een paar keer wassen zaten er al pluizen op de broek, we zijn samen naar de winkel gegaan en ze zeiden dat we de pluizen met een scheermes eraf moesten halen, in de was maakte ze ook altijd het klitteband dicht dus daar kon het niet aan liggen..maar ik vind het gewoon slecht, uiteindelijk heeft ze het wel voor elkaar gekregen om een andere broek te krijgen..nou maar de vraag hoe het me die broek afloopt.....

!Update profiel!


Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:00

Ik heb trouwens twee Horka's met zo'n leren kont..heb ik al bijna een jaar en bevalt me prima...

!Update profiel!

Matti90
Berichten: 789
Geregistreerd: 24-04-03
Woonplaats: Granada, España

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:26

[quote: "cloris"]zou er mee in de volle zon hebben gereden (alsof dat niet mag, het was trouwens april..) enz enz.
[/quote]

Haha, kan me voorstellen dat het voor jouw niet echt grappig is maar dit is wel het mooiste wat ik ooit gehoord heb..in de volle zon...hihi beetje belachelijk... Verward

!Update profiel!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, LaDonna75, Leliesan, Saartjuh_b, Tess__ en 29 bezoekers