Pikeur rijbroek slecht?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 14:57

Ik ben super tevreden over mijn Pikeur rijbroek, verder heb ik Eurostar en daar ben ik ook tevreden over, mijn enige misser was een Cavallo.

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje


cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-03 15:22

Zwelgje"]
[quote="cloris schreef:
Ik ben super tevreden over mijn Pikeur rijbroek, verder heb ik Eurostar en daar ben ik ook tevreden over, mijn enige misser was een Cavallo.


Ik heb tevens 2 Cavallo's gekocht in de uitverkoop 6 maanden geleden en dat is echt bagger!
Stiksels die loslaten, naden die scheuren. Ik had ze voor 70% korting en kon ze dus niet meer inleveren. Nu is dat in dit geval niet zo erg maar ik zal dus nooit meer een Cavallo kopen.
[/quote]
Bij mij was binnen 6-8 weken de kleur zo veranderd op de bovenbenen dat het leek of die in de bleek had gelegen.. van die vieze geelachtige vlakken....
Broek is teruggeweest, ze hebben er alles aan gedaan om het mijn eigen schuld te doen lijken, ik kon niet wassen (letterlijk tegen mij gezegd), zou er mee in de volle zon hebben gereden (alsof dat niet mag, het was trouwens april..) enz enz.
een rijbroek die 265 gulden heeft gekost, ik heb em dus bijna 2 maanden kunnen dragen.... en ik heb niets maar dan ook niets kunnen bereiken bij ze... gewoon weggegooid geld Boos!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bianca_v_s en 133 bezoekers