Uitspraak naam.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:00

Citaat:
Op 2001-08-20 12:43, schreef Dees:
Dat is een gewoon woord, daar zit niets Franstaligs aan... de klemtoon op de E is vast bedacht door iemand met bijzonder veel fantasie.... Onzin.


waar is de klemtoon vollgens jou dan wel op?
Je zegt dat er niets franstaligs aan is, dus neem ik aan dat je daarmee wilt zeggen dat de klemtoon niet op de laatste lettergreep is, zoals franstaligen dat altijd doen en daarna zeg je dat de klemtoon niet op 'e' is. Verward Waar ligt de klemtoon dan wel? Verward

De enige zekerheid is dat men van niets zeker is...


visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-01 13:37

Haha, mijn volgende paarden worden berrylium en boor Knipoog

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 09:41

Help Roos, Hoe zit het met het onderhoud van een legering?
Voor mij is alles goed, zolang het paard maar niets ondergaat waardoor het een base wordt Schijnheilig

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 20:10

Hahaha, Pieterjan, ik had eerst 48% en in juni iets in de 50%, dus ook niet schitterend Haha! . Die namen maken zo'n indruk op me, dat ik de rest al lang niet meer kan volgen! Ik snap nog altijd niet hoe je een zout maakt hoor! Volgens mij moest je er iets voor van buiten blokken, maar het is me nooit duidelijk geworden wat! Je kan zouten geloof ik op 6 manieren maken en we moesten die allemaal kennen Boos! . Kan me een worst wezen hoe je een zout maakt... ik haal die uit de kast in zo'n ronde blauwe bus en daarmee pasta/basta... maar dit is geloof ik wel heel off topic zeker?

féréro roché is ook leuk maar dat maakt de onzin hierboven zeker ook niet goed Verward Frusty


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 102 bezoekers