Nieuw zadel kiezen -- hulp nodig

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 09:43

Okee het repareren is dus van de baan, nu zit ik erover te denken om een van de volgende zadels te kopen voor Aldira: <br>

Afbeelding

<br>Veelzijdigheidszadel
Ranger 778
17" of 18"

TOPMODEL

Kompleet met set lederen stijgbeugelriemen, single en zware roestvrijstalen stijgbeugels

nu 399,- !
-------------------------------------------<br>
Afbeelding<br>
Haflinger zadel
extra wijde kamer
Ranger 222
17" of 18"

Kompleet met set lederen stijgbeugelriemen, single en zware roestvrijstalen stijgbeugels

nu 369,-
--------------------------------------------<br>
[img]../upload/363/ijslanderzadel.jpg[/img]<br>
IJslander zadel
Ranger 1008
17" of 18"

TOPMODEL

Kompleet met set lederen stijgbeugelriemen, single en zware roestvrijstalen stijgbeugels

nu 439,-
---------------------------------------<br>

TIPS??

_________________
[img]../upload/363/user.gif[/img]bok, bok, bok [img]../upload/363/nut.gif[/img]

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-08-14 10:18 ]</font>


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 09:44

Citaat:
Op 2001-08-14 09:10, schreef Katrien:
Ik weet het niet hoor. Ik vind het wel vaag die zadels, zo goedkoop. Zouden "van de vrachtwagen zijn gevallen"?
Maar je moet zo'n zadel toch echt passen om te kijken welke het beste ligt en het beste bij jullie past.
Ik zou het best eng vinden om daar zo'n zadel te halen, stel dat het nou niet past en het een rare vorm heeft waardoor je het ook niet doorverkocht krijgt?
Maar ja, aan de andere kant; het is wel erg goedkoop dus je krijgt het vast wel makkelijk wel weer verkocht voor dezelfde prijs.
Heb je veel aan he, aan mijn advies Frusty

<br>Hoi Katrien, ik vond het ook vaag maar deze man koopt grote faillisementspartijen op uit oa Duitsland. Hij heeft net weer een hele grote voorraad binnen gekregen.

Als het niet past, mag je het ruilen, dus dat lijkt me niet zo'n probleem.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 09:44

Citaat:
Op 2001-08-14 08:25, schreef Shaienne:
ja goedkoop he? Ik hoop dat die zadels volgend jaar ook nog zo goedkoop zijn.

Ik zou voor het haflinger zadel gaan, die wil ik ook voor mn fjord (kan toch wel?)


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 11:13

Ja als ze niet passen kunnen ze geruild maar omdat Urk niet om de hoek is wil ik graag de goede keuze maken.
Op zich is natuurlijk het Haflingerzadel de eerste keus, omdat dit door de extra wijde kamer eerder geschikt zal zijn dan de andere twee zadels. Maar het IJslanderzadel zoals afgebeeld wordt momenteel voor Aldira gebruikt en ligt ook goed.
Ik ga daar natuurlijk kijken wat het verschil is tussen de kamerbreedtes van de zadels maar ik wil graag weten welk zadel jullie zouden nemen.

En hoeveel inch? 17 of 18?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 12:55

Bedankt voor de tips!

Ik ga misschien vrijdag heen om te kijken. Als het niks is, jammer dan, ga ik gewoon weer naar huis. Maar als het wel wat is wil ik graag weten welke jullie gekozen zouden hebben.

Natuurlijk hoef ik geen rotzooi te hebben. Maar ik hoef ook een topzadel. Het is een zadel dat ik 2 a 3 keer in de week ga gebruiken op een pony die niet van mezelf is. Dus om daar nou bergen geld aan uit te geven...daarom ben ik gewoon aan het rondkijken wat voor mij de mogelijkheden zijn. Bij een tweedehands zadel vind ik gewoon het nadeel dat je niet weet wat er mee gebeurd is en heeft het zich al gevormd naar een ander paard.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 15:14

Normale prijs van het Haflingerzadel is volgens hun 970,-
Normale prijs van het IJslanderzadel is volgens hun 1084,-
------------
Jacqueline heb je misschien toevallig een foto van jouw zadel? Dan kan ik daar kijken of het dezelfde is.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-01 16:18

Het zijn alledrie veelzijdigheidszadels.
En ik hoef ook geen zadel dat jaaaaaaaaaaaren perfect ligt maar waar ik de komende tijd lekker mee kan rijden en die Aldira ook goed zit.
Als ik over een aantal jaar zelf een paard koop komt er ook een goed zadel dat heel lang meegaat.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-01 07:37

Daar heb ik dit zadel ook vandaan: http://go.to/zadels

Jacqueline, zoals het er nu uitziet ga ik volgende week woensdag of donderdag (hopen dat ze dan niet weg zijn want zaterdag is er een groot concours in Urk dus wordt het beredruk in die winkel)

Dus ben wel benieuwd naar de foto's!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Arlette1991, blondies, lovelance, Mallow, mvdende en 150 bezoekers