Jong paard wil achterbenen niet laten opbeuren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

pferdtje
Berichten: 688
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-03 21:00

rapsodie schreef:
Mischien helpt het als ze tegen een muur aanleunt, maar ze geeft zichzelf die kans niet ze is veel te hard bezig met mij omver lopen. Het is een bloedpaardje en ze werk zichzelf steeds verder in de stress. JA oké, verder is ze fantastisch, ik ben echt haar grote leiderpaard, ze volgt me als een hondje, verder echt geen problemen met haar.
Lovers Lovers

Geloof me nou als een paard je omver walst Boos! kan je weinig doen.

EN DAT IS HET PUNT NU EVEN Schijnheilig


haar grote leiderpaard als je dat bent dan moet je dus ook niet tollereren dat ze je omver loopt en dan niet meteen gaan meppen als ze het wel doet maar gewoon weer terug zetten op haar plaats. en weer terug zetten en weer terug zetten en nog een keer jij bent er dus niet om over heen te lopen doen ze in een kudde ook niet want dan krijgen ze een op lazer

bij het op tillen van haar achter benen probeer eens vanaf haar hals helemaal over haar rug haar kont en haar achterbeen naar beneden te strijken dan weet ze dat je er aan komt eventueel als je beneden bent zachtjes tegen haar aan leunen niet duwen heel even optillen en weer neer zetten echt een klein stukje boven de grond net als bij veulens

Vraag anders je hoefsmid om hulp

Vooruitgang is dat alle eskimo's centrale verwarming krijgen. En zich vervolgens kapot moeten werken om een koelkast te kopen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 bezoekers