Junioren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-01 10:19

Hoi, ik ben Bettine, ik kom hiero nog niet zo lang, dus ik zal me allereerst ff voorstellen. Ik ben dus Bettine, 15 jaar, kom uit Ederveen (tussen Ede en Veenendaal, rijd Z2 dressuur met mijn paard Joop.

Maargoed, ik wou even wat weten. Omdat ik Z2 dressuur rijd en pas 15 ben krijg ik van iedereen te horen van 'joh, je moet naar de junioren gaan', ik heb ook al een boekje daarover thuisgestuurd gekregen, of ik bij de junioren zou willen komen rijden.
Rijd er hier iemand bij de junioren, of heeft er iemand bij gereden, of wat dan ook, ik wil ff weten hoe het er daan aan toe gaat, hoe de wedstrijden eruit zien, hoe hoog is het niveau, is het veel moeilijker dan de Z2???

Groeten, Bettine Lachen



Bettine

Berichten: 8557
Geregistreerd: 10-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-01 15:56

Oke, bedankt! maar of ik in de P&S stond?? ik weet van nix...

ik heb vandaag een wedstrijd gereden met Joop, en dat ging zwaar K*T (147 punten, erg he..), maar dat kwam denkik omdat we met 2 paarden waren en hij liep de hele tijd naar die andere te schreeeuwen en zn eigen HELEMAAL op te krullen, als je em dan een schop geeft wordt het alleen erger..maarja, volgende keer de geldersche kampioenschappen, en dan zijn we weer alleen op pad, zonder het paard van mn moeder.
Hij doet daar echt heel gek op, als ik alleen ben sta ik bovenaan, en als we met 2 paarden zijn sta ik onderaan.

voordat ik echt naar de junioren ga, wil ik hem nog veel beter voor elkaar krijgen hoor, veel meer controle enzo. sommige dingen zijn nu wel goed, maar dan pas bij de 5e pas ofzo, maar dat moet echt al bij de eerste pas gebeuren, en daar zijn we nu heel hard aan het trainen.
ik krijg les van Marian Dorrestijn, ook dat ik nog niet naar de junioren moet gaan als ik er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor ben.

Bedankt voor jullie reacties voor zover!!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Jadero en 24 bezoekers