"angst" zweep?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-01 21:06

Jamaica weet niet echt wat een zweep is, dus vandaag heb ik haar eerst lekker in de bak laten lopen (los) en toen de zweep ik het midden van de bak gelegd (longeerzweep).
Ze ging dus lekker met 1 voet erop staan, om vervolgens het uiteinde tussen haar tanden te pakken Haha!

Ik mag haar overal aanraken met de zweep, oren, hoeven, buik, zelfs bij haar tepels, vind ze niks erg.

Alleen als ik de zweep voor haar borst hou, gaat ze achterwaarts, niet angstig ofzo, maar heel beheerst.
Heeft ze nu toch angst/ontzag voor de zweep? Of zou haar dit geleerd zijn ofzo?

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:18

Citaat:
Op 2001-08-10 21:06, schreef stef:
Ik mag haar overal aanraken met de zweep, oren, hoeven, buik, zelfs bij haar tepels, Verward Verward vind ze niks erg.

Alleen als ik de zweep voor haar borst hou, gaat ze achterwaarts, niet angstig ofzo, maar heel beheerst.
Heeft ze nu toch angst/ontzag voor de zweep? Of zou haar dit geleerd zijn ofzo?



Misschien hebben ze haar zo geleerd om achteruit de trailer uit te lopen. Enne dat je aan de tepels mag komen met de zweep? Verward

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-01 21:19

jah, nou ja, tussen de achterbenen, dat stukje richting de tepels zeg maar.
Ik zal de tepels toch af en toe schoon moeten maken, dus ze moet maar leren dat je daaraan zit, ook met zweep

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:23

Ohh je bedoelt het uier, hmm ik denk niet dat elke merrie dat prettig vind een zweep tegen je uier want dat is een heel gevoelig iets. gelukkig vind die van jou het niet erg.

Dennis

Berichten: 31469
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 21:25

Tammy vind het ook niet erg. Heelijk zelfs. Als ik aan haar uier zit gaat d'r koppie scheef en d'r oogjes dicht. En eigenlijk moet ik dan ook nog 1 achterbeentje optillen zodat ik er goed bij kan.
XXX
Ciska

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:03

Denk niet dat ze bang is van de zweep anders zou ze ook niet bij in de buurt durven komen denk ik Haha!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-01 22:52

denk dat ze zo geleerd heeft achteruit te gaan of andere ervaringen daarmee maar bang, nee dat is ze niet zo te lezen Haha!

friezengirl

Berichten: 97
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: JOURE

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 10:37

Ik denkd at ze zo heeft achterleren lopen, ennuh als Sixtine of Jeltje mee is te rijden en dr uiers vol met melk zitten, omdat het veulen nog niet heeft gedronken, melken we ze, behalve als het niet lang meer duurt voordat ze bij de veulens zijn. Bij Jeltje, Sixtine en Irene kun je dat wel doen, maar Bernadeth heeft er een hekel aan en dan heb je algauw een trap te pakken, want die van haar zijn dus heel erg gevoelig.

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-01 11:55

Bang is ze zeker niet voor de zweep, ik denk dat ze zo heeft geleerd om achteruit te lopen, de trailer uit ofzo, is eigenlijk best handig.. Lachen