waarde New Forest pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

waarde New Forest pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 10:36

Ik rijd nu een New Forest pony van 14 jaar en die staat de koop. De eigenaar wil de pony graag aan mij verkopen. Gisteren zei hij een beetje voor de gein(maar ondertussen) doe maar een bod!
Toen vroeg ik hem wat hij ervoor wil hebben maar daar ging hij niet zo op in. Het probleem is dat ik geen idee heb wat zo een die waard is.
Ze is dus 14 jaar, kan echt super lopen. Het is een hele goede pony, maar is niet uitgebracht in wedstrijden. Ik wil dat wel met haar gaan doen. Ze heeft wel goede papieren, heb ik begrepen.

Wat zouden jullie bieden voor een mooie superlopende pony waar ik heel veel van kan leren. 14 jaar, 1.48 hoog en heeeeeeeeel lief?


Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 10:48

nee, er zit verder niks bij om het zo maar even te zeggen. Ik heb geen idee in welke richting ik een bod moet doen


Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 11:35

het is een merrie en de afstamming weet ik niet.
best goed volgens mij. Ze is vroeger gedekt door Brummershoeve Boss, daar is een superpony uit gekomen.
Maar meer dan 2500 euro hoef ik niet te bieden?

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-03 11:58

Aangezien de eigenaar haar erg graag aan mij wil verkopen zit ik ook wel op een vriendenprijsje te hopen. Ik ga haar dan namelijk ook bij hem stallen, ik laat haar daar staan. Dus het zal wel te doen zijn. Ik zal eens naar haar afstamming vragen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jazzejam en 95 bezoekers