Gaan jullie weleens met rijkleding aan naar school

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Gaan jullie weleens met rijkleding aan naar school

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 15:24

Gaan jullie weleens in je rijbroek of iets dergelijks naar school toe.

Ik eigenl;ijk niet meer.
Ik deed dit op de basisschool wel vaak, want dan had ik geen zin om normale kleding aan te doen Haha! .
En dan werd me moeder weer }> , doe nou eens normale kleding aan.
Nu ik op de middelbare school zit draag ik eigenlijk alleen buiten school rijkleding.

De VRAAG IS dus : Dragen jullie weleens rijkleding naar school???

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:27

nope, weleens in mijn tas gestopt als ik meteen door naar 't paard ging maar niet aangetrokken. Nu op mijn werk helemaaaaaal niet meer *LOL* Ze zie me aankomen... Knipoog

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:28

Ik zit niet meer op school(al heeeeel lang niet meer Haha! ),maar vroeger ging ik ook wel in mijn rijkleding(paardekleren) naar school.Mijn paard stond toen halverwege huis en school en vaak stapt ik uit de bus om even langs te gaan.Vaak bleef ik daar dan hangen en ging niet verder }> .Als ik wel verder ging richting school ,hield ik gewoon dezelfde kleren aan.Zal wel heel lekker geroken hebben

Lizz

Berichten: 8892
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:28

nooit gedaan! wel net als sjimmy me spullen mee genomen. Op me werk zijn ze nu al gewend dat als ik klaar ben gelijk door ga naar de paarden en me omkleed voordat ik weg ga.

batje

Berichten: 10560
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:32

Ik ook nooit, maar heb eigenlijk altijd wel een rijbroek bij me zodat ik als ik laat klaar ben meteen door kan naar het paardje Lachen

SkyMarian

Berichten: 10936
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:35

niet naar school, maar ik doe rustig boodschappen in mijn rijkloffie. Interesseert me geen biet. Oh ja ik heb ook wel eens in een pannenkoekenhuis gegeten in mijn 'schone' rijkleding. Maar dat was ook de bedoeling.

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:36

Ik nooit, ook niet bij me want mn pony staat verder weg van school dan van huis...Lachen
Ik geloof ook niet dat de rest van mijn klas dat op prijs stelt Haha!

sharief
Berichten: 853
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:05

Ja hoor, toen ik nog op de tuinbouwschool zat deed ik dat wel eens als ik dierverzorging had en daarna door zou gaan naar de paarden.
Maar goed, de halve school liep toen in ketelpak of rijbroek.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:20

Nee, nog nooit. Ik zie er ook het nut niet van in om in mijn paardrijbroek op school te gaan zitten...

Stefanie

Berichten: 781
Geregistreerd: 19-10-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:32

Nee, ik doe het ook niet. Dan zal ik me ook niet echt op me gemak voelen
en ik denk ook niet dat de rest van de klas het zo leuk zou vinden.

vamp

Berichten: 3861
Geregistreerd: 19-01-03
Woonplaats: waar de zon schijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:41

dubbelpost

samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:42

nee heb ik ook nog nooit gedaan. nam ze wel eens mee in mijn tas als ik naar de manege ging. die lag vlakbij me school. Maar als ik nu naar mys ga kom ik langs me huis dus kleed ik me gewoon om en ga ik.

ben wel vaak te lui als ik op zaterdag heb gewerkt om me kleding waar ik in gewerkt heb uit te trekken dus ga ik in mijn broek en in me zeeman blouse naar mys *LOL*

Scylla
Berichten: 1220
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Sliedrecht, t baggerdurp van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:45

k ben op vrijdag verplicht om mn paardenkleren aan te hebben, doe namelijk MBO paardenhouderij en dan gaan we dus rijden (vrijdags)

Kusia

Berichten: 4225
Geregistreerd: 27-02-03
Woonplaats: Rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:48

Nee, nooit. Al thans, mijn rijbroek en schoenen en jas niet.
Soms heb ik een gewone trui aan die ik ook draag wanneer ik naar stal ga.
Of soms als ik niet ga rijden, dan ga ik van mijn school naar huis, en trek ik daar een andere jas en schoenen aan en dan ga ik naar stal.
Maar dan heb ik een gewone spijkerbroek en shirt aan.

Marije_jiplover

Berichten: 25314
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 16:58

Op de middelbare school heb ik nooit met rijkleding aan in de klas gezeten. Wel had ik een jaar op vrijdag het laatste uur gym, dan deed ik na gym meteen mijn rijbroek aan en ging dan door naar de manege. Maar ja, dan was ik wel al klaar op school.
Nu woon ik zo dicht bij mijn studieadres (nog geen 5 minuutjes lopen) dat ik dus altijd eerst naar huis ga om me om te kleden, en dus hoef ik het dan ook niet aan. Anders zou ik het nog niet aan doen, maar gewoon mee nemen en op stal om kleden.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:01

Haffielover schreef:
Ik eigenl;ijk niet meer.
Ik deed dit op de basisschool wel vaak, want dan had ik geen zin om normale kleding aan te doen Haha! .
En dan werd me moeder weer }> , doe nou eens normale kleding aan.
Nu ik op de middelbare school zit draag ik eigenlijk alleen buiten school rijkleding.


Hoezo Pennymeisje Schijnheilig ? Clown

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:05

op de basis school wel ooit jah.
nu eigenlijk niet meer heb wel heel soms mijn rijschoenen van ariat aan, zit ook een hakje onder Tong uitsteken maar verder dus niets. thuis en als ik ergens heen moet heb ik eigenlijk bijna altijd mijn rijkleding aan en mijn jas om te paard rijden die zit lekker duzze.

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: België (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:27

Heel uitzonderlijk op de basis school Haha! .

Ik ging ooit eens rijden bij een vriendinnetje van mij en ik was zo bezig met al mijn spullen mee te nemen (cap, rijbroek, zweepje, handschoenen, ...) , dat ik vergeten was dat we eerst nog een halve dag school hadden Haha! . Ik ben toen in rijbroek én rijlaarzen naar school gegaan.
Iedereen vond het wel kunnen, en best grappig. Alleen de leerkracht moest zonodig een gemene opmerking maken Scheve mond .

Eigenlijk vind ik een rijbroek niet zo gemakkelijk zitten (buiten als je op je paard zit), dus nu doe ik heb alleen aan als het écht nodig is (dus als ik ga paardrijden Haha! ).

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:39

nou echt niet!!!!
op de basisschool kleedde ik me daar wel eens om, omdat ik anders niet op tijd op les kon komen, maar echt niet de hele dag hoor! Ze zien me al aankomen
! Haha!

Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:54

haha, nee, echt voor gen goud dat ik in paardrijkleren naar school ga.. Vind het al vreselijk om in die kleren boodschappen te gaan doen Bloos

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:57

Ik nam ze wel eens mee, omdat ik dan gelijk door kon (zoals meerdere hier dus)...soms trok ik dan me rijbroek al aan op de wc Haha! als ik vrij was...

Ik heb wel een keer me jodpurs aangehad, ik had ze toen net nieuw, dus je zag er niks aan (ik moest ze nog inlopen Haha!)
En ik had een broek aan met een uitlopend pijpje dus je zag het amper en het stond nog niet eens zo raar Haha!

Maar dat was wel een uitzondering hoor, normaal doe ik dat dus niet, maar ik had toch maar 1 uur les

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 18:19

Ooit een keertje. Maar toen hadden we vossenjacht Haha!
Toen was ik een ruiter die zijn paard kwijt was. Tong uitsteken

Maar verder niet hoor. Ik moet ook zeggen dat ik het ook niet kleding vind die je naar school/werk aan doet. En ook al heb je het zelf niet in de gaten hebt, kan het voor anderen behoorlijk stinken.

nelvandeb

Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-03
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:10

bij ons opschool doet een iemand dat wel eens...... maar iedereen lacht haar uit want ze zit in de zesde of zo

Destinietje

Berichten: 4197
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Bij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:13

Nee, ik doe het niet, en ik zou het ook voor geen goud doen! Ga al niet zo graag over straat in die kleren, maarja, dat zou wel moeten. Nee, ik ga liever in mijn gewone kleren naar school;-)

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 19:17

Tja als ik een uurtje les heb...... Bij ons op school maakt dat niks uit, de helft heeft praktijk paardenhouderij. Dit is geen penny mentaliteit, maar valt meer onder de noemer gemakzucht. En tja met de auto is dat toch sneller gedaan als met de fiets!!!