Gebruiken jullie een vliegendeken?

Moderators: SayaJones, Apple, C_arola, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-03 09:14

Tamara had d'r een keer eentje maatje paard die helemaal uit model was. Hij was heel lang(naar beneden) en heel kort(de rug). Je had dus een paard van 200 cm en een ruglengte van ong 95 cm ruglengte nodig die d'r in zou passen. Halverwege zat ook een biesje en daar onder hebben we hem afgeknipt, toen was hij maatje Dennis. Hij heeft hem 15 min omgehad toen er een keer verschrikkelijk veel mugjes zaten maar hij zat d'r toen al hopeloos mee in de knoop. Helemaal aan gort binnen 15 min. Nu ben ik op zoek naar een dun zomerdekentje, zijn toch ff wat sterker en hebben grotendeels het zelfde effect, ik zal helm toch niet vaak gebruiken.

Benno: dressuur M+13, vaardigheid Z+14 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur M+13, vaardigheid M+0 en prestatie sport-A
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie