transportbeschermers

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-01 15:57

Ik heb allerlei spulletjes, hoge transport beschermers, lage en hele dikke lappen waar je bandages omheen doet. Die laatste zijn heel comfortabel, maar weer meer werk met ondoen. Ik ben eigenlijk vrij makkelijk, mijn paard is erg braaf dus soms naar een wedstrijd doe ik alleen de witte bandages erom heen, of alleen peesbeschermers. Bij Razinda deed ik in de trailer (naar de kliniek) sowieso alleen maar peeskappen om omdat zij dat niet gewend is en de trailer is al eng en om dan ook nog eens enge dingen om de benen te doen. Volgens mij is het risico dat er iets met de benen gebeurd niet veel groter dan op stal, waar ze altijd zonder iets om de benen staan. Jur heeft al heel vaak wonden opgelopen in stal.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-01 03:00

Ik doe ook wel eens springschoenen om in de trailer, omdat daar vaak wondjes kunnen ontstaan.

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-01 23:59

ja maar jullie hebben ook zo'n luxe vrachtwagen, daar staan ze sowieso al behoorlijk veilig!! Lachen

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie