Wat mag je verwachten/ vragen van je verzorgster?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Wat mag je verwachten/ vragen van je verzorgster?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 16:22

Sins een aantal dagen.. (weet niet precies hoe lang) heb ik problemen met mijn verzorgster.
Niet met het rijden, maar meer met andere dingen.
In princiepe vraag ik vrij weinig van haar.
De afspraak was 1 keer door de weeks en 1 keer in het weekend.
Nu kan ze ineens niet meer in het weekend Verward en is zeker zeker alweer 2? 3 ? weken niet geweest.
Dit gebeurd wel vaker dat ze ineens 2 weken ofzo niet komt.

Ze rijd verder goed dus ik wil haar liever niet kwijt maar ik wil ook zeker niet op deze manier verder.
Ik heb het er met haar over gehad en dan krijg ik als reactie van nou dan stop ik er wel mee Verward ...

Ik zit hier best wel mee want ik denk niet dat ik onredelijk ben als ik haar vraag gewoon haar afspraken na te komen.
Wat vinden jullie? en hoe doen jullie het met jullie verzorgsters?

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 16:32

Nee ik weet wel waar ze heen gaat in het weekend daar ligt het niet aan, ze zegt wel dat ze niet kan, maar goed eerst was het dus de afspraak dat ze eens in t weekend zou komen en de andere dag dan weg ging, en nu gaat ze t hele weekend.
Nu vind ik dat niet zo'n probleem maar goed dan kan ze in mijn ogen toch gewoon op een andere dag komen?

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 16:40

Ik heb haar inderdaad voor die keuze gesteld maar ze heeft bedenk tijd nodig.
Ik wacht het af..

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 19:52

Yourangel, ik snap best dat je je vriendin wil verdedigen maar dit kan Wendy de persoon in kwestie ook pirma.
Ik heb Wendy uitgelegt dat niks hierboven is geweest om haar zwart te maken hier op bokt.
Zij kan het hier lezen, er staat niks in wat ze niet mag weten! En ze heeft de vrijheid hierop te reageren.

Zoals ik ook al heb gezegt wist ik in het weekend dat ze niet kon MAAR onze afspraak is in het begin geweest dat zij 1 dag in het weekend zou komen en een dag in de week.
Wanneer ik dan ineens hoor dat ze niet meer kan in het weekend en verder zelf geen oplossingen aanbrengt om Mick verder te kunnen blijven verzorgen heb ik IMO het recht daar iets van te zeggen.

Ik wilde hier even mijn verhaal kwijt met de vraag hoe andere dit doen zodat ik met het zoeken van mijn nieuwe verzorgster niet nogmaals dezelfde fout bega.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 19:54

Dit betekend dus dat zij mij helaas heeft laten weten dat zij met de verzorging van Mick stopt.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 20:20

Joyce, wat je zegt is hier dus prima op zijn plek.
Ik kan mijn 3 paarden perfect zelf doen, om de dag, of allemaal op dezelfde dag, maar goed ik vind het leuker om het samen met iemand te doen.
En iemand de kans te geven om lekker met mijn paardje bezig te zijn wanneer hij er zelf geen tijd/geld of weet ik veel wat voor heeft.

Ik weet niet in hoeverre haar ouders hier het probleem zijn eveneens weet ik niet in hoeverre het aan haar zelf lag.
Misschien heeft het wel aan mij gelegen in het begin wilde ze vaak komen maar na een tijdje kwam ze weken achter elkaar niet, had ik niet met haar moeten praten? dat we zo niet verder konden?
Misschien heeft zij gedacht dat dit niet erg was.
Ik heb haar wel een aantal keer gezegt wanneer dat gebeurde dat ze wat vaker moest komen. ze had inprinciepe zeeen van tijd.
Ik heb haar aangeboden s'avond's met de auto op te halen en thuis te brengen zodat ze niet hoefde te fietsen, helaas heeft dit weinig uitgemaakt.

Terwijl ik zelf juist dus zoiets heb van Mick moet wel gedaan worden, wanneer jij moe bent of geen zin hebt kun je even poetsen, hem longeren oid.
Ik gaf haar alle ruimte om dingen met hem te doen, maar misschien niet genoeg?

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 20:39

//Verdere reactie van mijn kant hierop aan wendy gericht persoonlijk afgehandelt.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 20:53

Miss ook dat ben ik met je eens.. en dat weet Wendy! dat wanneer ze niet kwam dat dat niet erg was.
Maar ze kwam op een gegeven moment alleen wanneer zij daar zin in had.. en dat heeft de afgelope weken 3 weken geduurd.
Dat was gewoon erg jammer

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 21:01

Een goede les voor de volgende keer zullen we maar zeggen

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 10:58

Als ik op een drukke manege had gestaan of een pension stal met meerdere mensen had het voor mij ook niet zo problematisch geweest maar altijd alleen is ook maar alleen.. daarom dus een verzorgster..

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 16:52

Wendy haar ouders waren ervan op de hoogte dat zij bij ons kwam, sterker nog is haar moeder nadat ik dat Wendy had gevraagt mee gekomen de eerste keer zodat ik wat dingen met haar moeder kon bespreken.
Haar moeder was het ermee eens dat ze een dag in het weekend zou komen.

Nu wil ik verder niks kwaats spreken over haar of haar ouders want gedane zaken kun je nu eenmaal niet zo makkelijk terug draaien.

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 17:00

Yella,

Nogmaals over Wendy zal ik geen kwaat woord spreken de keren dat ze er was deed ze wat ze deed gewoon goed, ze was eerlijk, reed netjes, kon Mick goed aan, ik heb haar zelf aangeboden dat ze wedstrijden mocht gaan rijden.
Ik had gewoon echt het idee dat ze ver met Mick zou kunnen komen!

Ik had er geen probleem mee als ze zei dat ze niet kon, wat ik echter wel van een verzorgster verwacht is dat zij dan zelf met een alternatief komt.
wat zij wel een aantal keer heeft gedaan maar dan weer af moest zeggen en er daarna geen alternatieven meer naar voren gebracht werden!

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten

Angelique18

Berichten: 3599
Geregistreerd: 27-05-02
Woonplaats: Naast de efteling

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 17:49

Na een dag hard zoeken heb ik dan eindelijk de perfecte verzorgster gevonden.
het duurde wel even voor ik erachter kwam wat ik liet gaan.
Affijn ja inderdaad Wendy blijft.
Ondanks alle menings verschillen hier in dit topic is wendy voor Mick te goed om te laten lopen.
Natuurlijk zullen wij op een iets andere voet verder gaan..

Welkom trug meisje Lachen

Allerliefste Kasper en Mick, Ik zal jullie NOOIT vergeten


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Paardengek81, Team_Sublime, YandexBot en 111 bezoekers