kunnen ruinen/hengsten.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
DubbelFun

Berichten: 88619
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 19:22

Guinni schreef:
Onze hengst is zo nu en dan aan het masturberen(Gatver!) en daar kunnen ze inderdaad heel mager van worden Maar wat die van jouw doet... Geen idee!


Vroeger maakten ze mensen ook wijs dat je er blind en doof van kon worden Cool


DubbelFun

Berichten: 88619
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 20:21

Pellie schreef:
ik zit met knipperende ogen te lezen, paarden die zich masturberen.... never heard of it!

Gam is een ruin maar die slaat zijn slurfje ook wel eens tegen zijn buik en dan denk ik poeh poeh, wat een spierkracht! dat kan mijn eejee niet!!! Afbeelding

Je hebt het zelf gezien maar je wist niet wat het was Haha! of je wist niet hoe het heette Clown


DubbelFun

Berichten: 88619
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 21:59

Het krijgen van een erectie (stijve) heeft niets te maken met het kunnen ejaculeren (zaadlozing c.q. 'klaarkomen').
Het eerste gebeurt doordat de bloedvaten extra bloed naar het lid pompen, het 2e kan alleen maar als de ballen nog intact zijn.

Een ruin kan dus nog wel degelijk dekken, maar zal nooit een zaadlozing krijgen. Meestal als ze er opzitten hebben ze zo'n blik van 'en wat nu Verward ' en druipen dan maar weer af Haha!

Overigens ben ik er geen voorstander van om een ruin tussen de hengstige merries te laten staan (of een hengstige merrie bij een ruin) Haha! , want de meeste ruinen worden door hun baasjes slecht schoongehouden en wil je ooit nog eens een veulen van je merrie dan is de kans aanwezig dat een dekking niet meer 'pakt' omdat de merrie een baarnoederontsteking heeft (gehad) door een dekking van een 'vuile' ruin.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bytespider, Eliana, idion, Pony2024 en 71 bezoekers