paardenoppas

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

paardenoppas

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 09:59

Kent iemand hippohelp.nl Dat is een soort paardenoppas: mensen die een paard of stal aan huis hebben kunnen hippohelp inschakelen en die regelen dan een oppas als zij een keer op vakantie willen, of om een andere reden een paar dagen van huis moeten zijn.

Klinkt wel mooi, maar maken mensen daar ook echt gebruik van?



Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-04-03 11:07

ilsejee schreef:
ik zou nog liever een berichtje ophangen bij de C1000..


Als je op de site van hippohelp.nl kijkt zie je wel dat niet zomaar ieder penny meisje de hort op wordt gestuurd als oppas; je moet minimaal 25 jaar zijn en ook wel ervaring hebben met paarden.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 12:47

Het lijkt mij wel leuk om op te passen en mijn kantoor tijdelijk te veruilen voor wat buiten werk, en je helpt er iemand mee. Ik heb info aangevraagd maar er verder nog niets van gehoord. Je krijgt een vragenlijst thuis gestuurd geloof ik, zodat ze natuurlijk wel even kunnen kijken wat voor een ervaring je hebt etc. Min. leeftijd was in ieder geval 25 jaar, dus dat klinkt wel ok.

Als ik er meer van hoor dan horen jullie het.

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 10:48

sokje87 schreef:
ja en nu zoek ik iemand die dat voor mij wil doen? gegadigden?


Kun je iets meer vertellen?

Sprintje

Berichten: 2144
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Emst

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 10:55

Aha, Das niet helemaal wat ik in mijn gedachten had. Ik zat meer te denken aan opassen bij iemand aan/in huis. En voor iedere dag op en neer is Bunschoten net ietsjes te ver uit de slinger voor mij. Maar misschien zijn er wel bokkers meer in de buurt die je kunnen helpen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Gee, Inney, Lomax123, Mediatoolkitbot, Ninaka, Poekkie, Rainer, SemrushBot, WillemijnL en 107 bezoekers