kunnen ruinen/hengsten.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

kunnen ruinen/hengsten.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 17:08

lucht zuigen via de anus?
ik was vandaag onze lieve nieuwe ruin Quidado aan het poetsen en ik hoorde ineens een vreselijk piepend geluid alsof je een balon hebt waar je de lucht uit laat ontsnappen tussen je vingers.
dus ik had zoiets 'van lukt alles jochie?', keek bij ze staart helemaal tussen ze billen geknepen wat niet zo is als ene paard een scheet laat, dus ik dacht nou das anders om, die zoog het naar binnen.

kan een mannetje dat?

hij is trouwens vind ik erg mager, ze ribben voel je helemaal zitten als je er over heen gaat met je hand oid. poetsen op z'n borst vind hij ook vreselijk hierdoor.

alle info hierover is welkom, hij zuigt ook helemala geen lucht door z'n mond op, alleen daar
Laatst bijgewerkt door Woogy op 02-04-03 17:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 17:47

daar heb ik toch niks aan, zeg aub iets nuttigs of zeg helemaal niks. sorry hoor, maar ik hou niet van zulke reacties

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 17:50

dat weet ik wel, maar onze starmie werd ook mager door lucht zuigen via d'r vulva, dicht laten naaien een maandje ofzo geleden, en nu is ze al ietsje dikker geworden

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 18:58

onze hengsten doen dat ook, maar dan gelukkig snachts Lachen en dan vooral die twee jarige nymfomaan, die van 9 doet er niet veel mee, heb laatst heel ze slerfje schoon gemaakt, en hij stond te slapen, toen ik klaar was trok die um op en ging weer eten Lachen

maar dat lucht zuigen is echt iets bizars, dat merries het via hun vulva kunnen weet ik nu, maar via de anus is gewoon vreemd

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-03 19:31

onze hengsten zijn heel mooi op gewicht ook beiden dus dat is wel fabeltje, al staat 5 minuten masturberen gelijk aan 5 km hard lopen qua beweging, dus als je hengstej elke dag meer dan 30 keer zou masturberen zou het best eens kunnen zijn dat hij aardig af zou vallen Knipoog

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 08:39

missnynke schreef:
onze hengsten doen dat ook, maar dan gelukkig snachts en dan vooral die twee jarige nymfomaan, die van 9 doet er niet veel mee, heb laatst heel ze slerfje schoon gemaakt, en hij stond te slapen, toen ik klaar was trok die um op en ging weer eten

TOEN -IK- klaar was of toen die merrie klaar was?


zucht hebt me verkeerd begrepen Lachen, toen ik klaar was met schoonmaken van z'n ding, onze hengsten dekken niet

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 20:09

vandaag deed hij het onderweg naar de tandarts weer, stondtie stil, en je zag hem echt z'n buik intrekken als wanneer je zelf lucht opzuigt en daarna liettie een scheet.....ik zei tegen marielle hier hou hem vast ik m'n hand bij z'n staart doen kijken of het eruit kwam of erin ging, en het ging echt erin
nou vroeg ik me ook af hoe we dit kunnen oplossen, want je kan moeilijk z'n anus dicht naaien

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 21:35

het is trouwens wel zo, als een paard niet zou masturberen zouden ze ballen voorbij z'n knieen hangen, vind trouwens wel dat het paarden lichaam erg snel zaad aanmaakt dan , als ze 7 keer per dag masturberen en elke keer als ik jyngle bells en boyboy aan het schrobben ben, zijn ze altijd goed gevuld die zakkies Lachen
wat ik me wel afvroef is, waar blijft in vredesnaam het zaad?

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-04-03 21:50

das wel interressant....maar dan heeft masturberen toch ook helemaal geen nut? maar wat heel vreemd is, onze twee jarige jingle bells die had laatste een leeg zakkie echt leeg alsof die op zo ene manier gecastreerd was dat z'n lege zakje blijft hangen, en een uurtje later ofzo weer gevuld, was echt heel vreemd, klophengst istie niet dus dat was het probleem niet.

maar ja het ging eigenlijk over het lucht zuigen van quidado via z'n kont Lachen

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 15:25

en dan zegt mijn leraar dat hengsten geen spieren in hun ding en ballen hebben Knipoog

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 15:38

ja dat wel, maar dan kan ene paard dat zelf regelen, hoe anders kan hij z'n ding tegen z'n buik aan slaan?

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies

Woogy

Berichten: 8285
Geregistreerd: 06-01-03
Woonplaats: Bellingwolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-03 18:12

ik vind het toch heel bizar Lachen maar goed yinxie boy doet er niet veel mee, en boy man ook niet zo, die is verliefd op mijn beppie en dat verteld hij d'r heel vaak maar verder niks

Oh those blue eyes,
All they ever did was tell a million lies


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: greendragon, Miepjo en 71 bezoekers