In de twintig en een eigen stal?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 20:59

Citaat:
Ik denk dat de meeste van die leeftijd idd een sponsor hebben.
genaamd ouders


antoinnette falland goed voorbeeld van...
(mijn pa wil niet meewerken.... kan hem geen ongelijk geven)


Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 22:22

sjuimpje schreef
Citaat:
Ik werk nog bijna 30 uur per week op kantoor naast het gewone stalwerk...


En als je je verveeld op je werk verzin je wel weer een nieuwe topic voor bokt Haha! Haha! (taxatietopic maakt heel wat los)

Anne_GTI

Berichten: 18195
Geregistreerd: 26-09-02
Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 13:13

hihi dorine... Dan heeft nienke mooi mazzel dat ik haar bij de manege vandaan heb geplukt. Ze krijgt nu mooi de kans om een heleboel van die gekke oude knol van mij te leren en kan daar later mooi op verder borduren. Ze mag nu al veel meer paarden rijden voor derden dan ze ooit had kunnen dromen... toch niet gek voor een meisje van 13 uit de nieuwbouw....

bedoel hiermee te zeggen dat je met een beetje geluk, doorzettingsvermogen en verantwoord gedrag naast een dosis talent toch nog wel op je pootjes terecht kunt komen.

Ben ook blij dat ik zelf niet full-time in de paarden zit hoor al had ik het misschien vroeger wel gewild.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: wendyh en 35 bezoekers