(te) strakke laarzen??

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 17:45

Het is niet anders, waarschijnlijk zijn je benen in die twee jaar dat je je laarzen hebt veranderd en zetten je kuiten gewoon op als je veel hebt gelopen en kan je dus je laarzen niet meer aan.

Als ik je ene tip mag geven.............niet meer aan doen die laarzen . Van zulke knellende laarzen kun je trombose krijgen, levensgevaarlijk dus! Ik had precies hetzelfde en heb daardoor nieuwe laarzen moeten aanschaffen. Als je dit dan mocht gaan doen ga ze dan passen als je een hele dag flink hebt gelopen en als je benen dus opgezet zijn, dan heb je een objectief beeld of je nieuwe laarzen wel echt goed passen Knipoog

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 18:26

LadyJane schreef:
Bedankt voor alle adviezen, ik denk dat ik ze maar eerst eens ga laten oprekken, nieuwe kopen vind ik meteen weer erg drastisch! Ze zijn twee jaar oud en pas verzoold enz. Zien er ook nog picobello uit! Dus oprekken lijkt me dan beter. Nieuwe kopen kan altijd nog!

Tja ik had er ook bij moeten zeggen dat ik die van mij wel eerst heb laten oprekken maar dat dat geen effect heeft gehad, vandaar mij nieuwe laarzen Knipoog Succes met die van jou, hopelijk zitten ze straks weer heerlijk.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie