Punten Indoor Brabant

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

essie79

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-03 10:25

ik had bij ergens anders er ook wat van gezegd.
Ik snap namelijk niet dat een Richard Davison (tong hele tijd uit de mond) en die Australische ( weggedrukte rug en tegen de hand) nog zulke hoge punten kregen, 65% of meer.
Met dat soort fouten zou ik volgens mij nooit dat soort punten bij elkaar rijden (Z1) en zwaar worden afgestraft.
Dat vond ik jammer hoewel zo'n proef denk ik wel moeilijk te punten is als de oefening opzich goed zijn uitgevoerd. Alleen is er op die manier niet veel aan is om te kijken. Dan kijk ik liever naar een proef met een paar fouten waarbij het beeld mooier is zoals bijvoorbeeld bij Imke Bartels.
Daarentegen vond ik Marlies wel goed rijden en paard van Isabel was om te kwijlen. Bij de punten van Isabel kon je wel trouwens erg goed zien dat de punten kelderden op moment van verzet.
Wel erg leuk dat je punten kan zien. Ik vond het opvallend dat een goed begin echt de toon kan zetten en dat de deelnemer dan ook hoge punten kreeg. Dat weet ik weer voor de volgende keer, een flitsend begin is het het halve werk.

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie