Punten Indoor Brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Punten Indoor Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 09:52

Ik ben erg benieuwd wat jullie (degenen die naar Indoor Brabant zijn geweest) vonden van de punten die per onderdeel bekend werden gemaakt.

Ik vond het super! Zo kon je tenminste zien wat de jury wel en niet waardeerd per onderdeel!

En jullie!



Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 10:34

Had ik af en toe ook wel, maar gezien het feit dat de juryleden (over het algemeen) dicht bij elkaar zaten, leg ik mij erbij neer dat het zo hoort. Leerzaam was het in ieder geval!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 11:32

Of bijvoorbeeld bij Kristy Oatley: die begon met 8-en en zevens, stond op zo'n 77 %. Had een paar keer verzet: punten kelderden meteen naar 63% op dat moment; tikt hard aan bij 5 juryleden!

Wat betreft Richard Davidson (Anky zei het trouwens ook op tv), is het inderdaad onacceptabel als hij zijn tong uitsteekt. Maar bij de kür krijg je natuurlijk ook punten voor muziekkeuze en choreografie. En als je van de jury afrijdt, terwijl je een oefening doet, kan deze natuurlijk niet zien dat de tong uit de mond komt.

Jong paard nog van Isabell: was nét 7 jaar! Wordt een goede concurrent voor Anky....
Waarom had Marlies trouwens een witte (rouw?) band om haar arm???

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-03-03 11:47

Vrijdag was er overigens nog wat: Na de pauze van de Grand Prix, moest het hoofd jury lid door persoonlijke omstandigheden weg. Hierdoor kwamen alle punten die door haar gegeven waren vóór de pauze te vervallen. Had dus nogal een impact op je punten!
Ik vind het een mooie combinatie: Marlies en Idocus. Ze reed trouwens naar mijn mening minder gespannen in haar houding, wat het rustige beeld ten goede komt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Miss_Mii21 en 97 bezoekers