pony voor volwassene

Moderators: SayaJones, Apple, Neonlight, C_arola

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

kyara

pony voor volwassene

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 13:24

Hallo luitjes,
Ik wil over een poosje een paard/pony kopen. Ik wil wel een ras die makkelijk in het onder houdt is, omdat ik hem 't liefst op een weitje zet met een schuilstal. ik stel niet zulke hoge eisen ,gewoon om lekker in het bos te rijden, en mee te lessen op de manege. Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar een Connemarapony, Haflingers vond ik ook heel lang leuk maar
toch nog net te klein en hun uitstraling trekt me niet zo(smaken verschillen).
Nou is mijn vraag na dit hele verhaal Slapen , Wie weet nog meer rassen die lekker sterk en sober zijn? en zijn er mischien nog meer volwassenen die op pony's rijden? en voor diegene met een connemara, wat zijn de minpunten van dit ras? want op alle sites en fokkers lees ik alleen maar goede dingen over dit ras.

Nou laat 't me maar weten.

kyara

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-03-03 21:14

Bedankt allemaal voor jullie snelle antwoorden Haha! ijslanders lijken me idd ook erg leuk, ik heb er pas twee op het strand zien rijden zo te zien haden ze er erg veel lol in. Ik had nooit stil gestaan bij een welsh cob ga ik me ook nog even in verdiepen. By the way, ik wil de haflinger echt niet afkrakken hoor, maar die paar die ik op de manege gezien heb waren net grote shetlanders en liepen niet zo goed met de lessen mee(maar vond ze daarvoor altijd het einde). Maar in iedergeval bedankt voor de ideeen

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie