trappen - wat nu?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 22:01

ik denk dat je hem even helemaal met rust moeten laten, ook met ninja gedaan ook een rare situatie en het is toch wel over gegaan, tenminste meer...
veel succes en hopelijk lukt het
word er niet te zacht met hem gedaan? me kennis zei dat ddat ook met ninja was, niet vaak slaan, maar als ie het nog een keer doet pak je de zweep
ook es met ninja gedaan en dat heeft voor een poosje geholpen, beetje zielig maar dit is toch ook abnormaal!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-01 20:48

het streng optreden helpt vaak wel bij ninja is zo geworden vanwege dat er te zacht werd gedaan.. 1 x was ik het zo zat, toen hij weer beet (dat ik echt een blauwe plek had) nam ik de zweep tevoorschijn en even later was het een schat van een pony
soms is alleen staan ook een oplossing, heeft ook een periode van ninja doorgeslaan.. daarvan leert ie echt want ninja kreeg te veel aandacht en dan denkt ie de hele wereld ligt aan mijn voeten en hij is gecastereeerd maar denk niet dat dit altijd hebt, hij was ietsjes minder maar nog..
enne het is toch overgegaan namate dat hij alleen staat, maar nu komen elke dag van die kleine frutsel kindjes aan hem frutselen, prutselen en poetsen tis een vrij lief beestje nu ik hoop dat je er achter komt wat je moet doen met dribbel!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, MyrtheJ, YandexBot en 85 bezoekers