Pensionstalling De Hooipolder

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Pensionstalling De Hooipolder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 12:53

Wie kent deze stalling en kan me er meer over vertellen???

Zijn er eigenlijk bokkers die op manege Chardon (er bijna naast) staan? En wie kan me daar ervaringen over vertellen??
Laatst bijgewerkt door Mrijn op 21-02-03 12:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 12:54


Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-03 12:57

Ja, die site heb ik gezien, maar dat zegt zo weinig...

leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 18:16

Ik ken de hooipolder wel, vind de stal waar ze in staan klein de paden er tussen erg smal en het is er vooral donker. Je kan er niet goed naar buiten toe, ze hebben ook niet een grote bak, maar daar rij je wel met ze allen in, het enigste is dat ze land hebben in de zomer en een loopband waar je je paard op kan zetten, ik vind het geen leuke stal en vooral erg donker en smal allemaal.

Joyce

Berichten: 6371
Geregistreerd: 02-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 22:34

misschien kun je leetje pb'n die weet er denk wel meer over. Ze staat er zelf niet hoor..

Wat ik er van gehoord heb is dat er nog al eens droes heerst...

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 22:50

Ik ken de hooipolder ook(haal mijn muesli daar altijd)Maar ik zou mijn paard niet zo gauw daar neer zetten meede om de boven staan de redenen.Ik vind het te smal(kan geen 2 paarden naast elkaar passeren) en te donker.Maar dit is mijn mening.Hoe een ander daar over denkt dat moet diegene lekker zelf weten.

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-03 22:51

Het schijnt dat daar inderdaad vaak besmettelijke ziekten voorkomen (inderdaad droes en volgens mij is er ook een aantal jaar terug rhino geweest)
Ik heb gehoord dat ze hun land kwijt zijn..de ene dag stond er een mooie longering in het land, de volgende dag was hij weer bijna helemaal afgebroken. Op het eerste oog vind ik het ook geen leuke stal, maar ik heb er zelf nooit gestaan, dus weet verder niet hoe de sfeer is. Er lopen daar wel heel erg veel (jonge) kinderen rond!
Ben je op zoek naar een andere stal in de regio Delft?? Zo ja dan moet je me maar PB-en. Weet hier in de buurt ontzettend veel stallen, waaronder die van mijn vriend Haha! (en we hebben nog een plekkie vrij)

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 12:05

Nou, effe die site bekeken....staat niet veel op. Niet eens, wat ik dus verwachtte, foto's van bak, wei enz.
Maarre, suc-6 met vinden van een geschikte stal.

leonci
Berichten: 347
Geregistreerd: 14-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 17:00

Klopt er heerst heel vaak droes, en er stond een paard dat kon gewoon bij de electriciteit draden, nou je weet wel wat er met het paard waarschijnlijk is gebeurd en sinds dat voorval zijn er ineens cameras gekomen en de draden netjes weggewerkt. Verder kan je niet langs elkaar net als wat loontje zegt en er zijn veel leukere stallen hoor. Er lopen ook veel kinderen, twee kenissen van mij hebben daar gestaan en ik heb daar een hele lange tijd geleden een paardje gereden. Ik zou er nooit gaan staan maar dat is mijn mening.

Wist niet dat ze het land kwijt waren, had wel die longeerring gezien en die dag erna was alles weg, was heel apart gezicht ja.

Ik weet nog wel een andere stal in de lier, weet er wel meer in schipluiden enzo maar de lier is ook dicht bij park enzo

Leetje

Berichten: 1228
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 20:55

Ik ben er nooit echt in de stallen geweest, wel naar binnen gekeken, maar er was toen ( vorig jaar sept) droes dus had ik geen zin om binnen te gaan kijken... Ze hebben erg lang last van droes gehad ( t/m nov geloof ik) Voorderest was die eigenaar wel aardig, en voorderest weet ik er niet zo veel van af, maar er is hier wel eentje met die haflinger Yustin die daar staat...

Binar

Berichten: 1687
Geregistreerd: 23-12-01
Woonplaats: Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-03 23:37

Yustin......ja volgens mij is dat Moosie of Moossie????

De eigenaar van de Hooipolder is inderdaad een beste kerel! Alleen zo jammer dat de stallen er super smal zijn......nu zijn ze bij ons ook wel iets te smal....maar niet zo smal als bij hem en onze gang is niet zo lang (totaal 8 boxen)

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-03 21:47

nu ik je gezien heb marijn en je superknol, kan ik wel zeggen denk ik dat je een stal nodig hebt waar je serieus aan het werk kan, met bijbehorende faciliteiten. Kom gewoon gezellig naar nootdorp joh, wel zo makkelijk voor sharon Haha! haha grapje hoor