waar gekke paarden????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 22:56

Als ik al zo'n paard zou hebben dan zou ik hem nooit of te nimmer aan een 14-jarig kind verkopen. Dat zou ik toch echt niet op mijn geweten willen hebben.

Alleen in de Penny worden levensgevaarlijke paarden trouwe metgezellen van jonge kinderen.


Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-03 23:41

In dit geval Penny-jongensgedrag, dat onderscheidt hem in elk geval een beetje van de rest Knipoog

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 09:15

okke schreef:
Percy, het is een heel goede vraag geweest, laat iedereen maar lachen of je voor een Penny-jongen uitmaken, er bestaan juist zeer veel penny-meisjes -of hoe je ze ook maar wilt noemen- die er juist aan ten grondslag hebben gelegen dat bepaalde paarden niet meer te vertrouwen zijn. Enige realiteitszin is juist te prijzen!
Okke


Eeeehm, ik ben Percy en ik ben geen jongen Haha!

Juist omdat er nogal eens misgaat met paarden en "penny"-kinderen lijkt een jong kind mij niet de aangewezen persoon om een paard weer goed te krijgen.
Ik denk dat hier juist de realiteitszin ver te zoeken is.

En om eerlijk te zijn: ik ken eigenlijk geen levensgevaarlijke paarden die in handen van een ervaren ruiter niet weer goed kwamen. Dat zijn dan ook meestal niet echt levensgevaarlijke paarden maar de eigenaar vindt dat. Maar als diezelfde eigenaar besluit dat het paard de frikandellen in moet dan doe je daar weinig aan.


Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-03 13:27

Maar die zijn zeer zeldzaam Cassidy en die krijg je op geen enkele manier meer goed. Dan is er echt maar een oplossing mogelijk, voor het paard ook vaak beter.

Maar als ik soms zie wat sommige mensen wild en gevaarlijk noemen dan vraag ik me wel eens af paarden die rustig zijn in hun ogen misschien niet van hun plaats komen Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Jadero, Lui_, MissMarije en 43 bezoekers