equi-comfort

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
fieke

Berichten: 1060
Geregistreerd: 08-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-01 20:46

heeft iemand hier een rijbroek van equi-comfort? zo ja, wat is je mening daarover???

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 21:08

Sterker nog, ik heb hem nu aan!
Deze komt van Divoza en heet daar "mondoni africa" geloof ik. Het is een rookblauwe [nu grijs] katoenen rijbroek met erg fijn kunstlederen zitvlak dat doorloopt tot de kuit. In de taille-band staat equi-comfort. op de drukkknopen en labeltje aan de band ook. Het is een erge fijne broek, mijn lievelingsbroek. Ik heb hem nu nog geen 1,5 jaar en eigenlijk is-ie te slecht geworden om nog leuk mee voor de dag te komen. Het katoen is lichtgrijs geworden en her en der vallen kleine gaatjes, maarrrrrr.. ik rijd/reed er wel 5 keer mee in de week en ik mest er ook stallen mee uit etc. Zijn prijs is-ie wel waar denk ik, ik betaalde er toen ong. 150,- voor.

Jasmijn

Berichten: 3758
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 21:12

Ik heb precies dezelfde en is nu na idd iets van anderhalf jaar officieel overleden. Hij zit super de super, maar vind nog geen 2 jaar toch echt te weinig hoor, plus dat hij er al meer als een half jaar niet uit ziet, dus eigenlijk binnen het jaar niet meer met goed fatsoen te dragen. Boos!
Ik heb nu dus toch maar een Cavallo gekocht, vreselijk duur, maar als hij twee en een half jaar goed blijft ben ik goedkoper uit als met de Mondini, en loop ik er ook eens een keertje knap bij. *LOL*

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-01 09:50

Ik heb er nu 2 van Mondoni (eentje nog nieuw in de kast.... doe ik volgende week voor het eerst aan). Ik vind hem heerlijk zitten. Ik heb hem van het voorjaar gekocht tijdens die feestdagen van de Divoza. Ik denk dat dat in maart ergens was? Ziet er nog goed uit, was hem meestal met de hand, als ik geen zin heb in de wasmachine. Het is een donkerblauw, de nieuwe is grijs (rookblauw?).

homer
Berichten: 181
Geregistreerd: 13-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-01 21:01

Klopt, bij Divoza worden deze broeken verkocht onder de naam Mondoni Africa; er staat wel een label in met Equi Comfort Verward
'k Heb ongeveer dezelfde ervaring:
Zit prima, maar is snel verkleurd (zwart wordt in een paar maanden tijd muisgrijs).
Ik zag trouwens dat er ook een ander model van deze serie hangt, die is 30 gulden duurder, maar de stof lijkt me iets beter.
Zou dat misschien iets zijn ???