Rijvereniging

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 14:11

Ik ga binnenkort mijn paardjes verhuizen van Drenthe naar Ouderkerk a/d Amstel! Sta momenteel ingeschreven bij RV in Drenthe (KNF), maar wil nu dus bij een RV hier in de buurt, maar weet niet welke! Iemand tips??
ps hoeft geen KNF te zijn, en hoeven in principe ook niets te organiseren (les enzo) gaat me alleen om de startkaart Haha!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 15:05

Zat via de KNF bij de Huneruiter, Havelte. Is helaas ook niet goedkoop, daarom wil ik nu ook overstappen op NBVR. Vries is op zich wel een goede optie, is idd goedkoop. Mijn instructrice zit daar ook aangesloten. Qua wedstrijden maakt dat toch niet zoveel uit, die van de KNF zijn meestal wel opengesteld voor NBVR. Er zit ook een KNF vereniging in Hooghalen, die is volgens mij niet zo duur, hebben een internetpagina http://www.hop.to/hr
Succes met zoeken..Yvonne

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 15:12

Heb (gelukkig ??? Verward ) nog nooit een prijsuitreiking meegemaakt! Ben pas twee keer gestart en dat was niet echt een succes, maar ja wat wil je met een Tinker tussen de echte Clown paarden. Was wel te zien aan het cijfer voor verzorging: bij ene proef een 8 en bij de ander (10 minuten later) een 4!!! Maar ja ik doe het gelukkig puur voor de lol voor mij en mijn paardje. Die vindt het altijd errrug leuk om weg te gaan, heeft echt zo'n koppie van: leuk hier, gras smaakt hier ook lekkerder, en de andere paardjes zijn heeeel interessant (vooral Friezen vindt ze erg leuk), nadeel van deze coole instelling van Tinka is dat ze de proef loopt met een air dat ze op vakantie is! (commentaar van jury bij in vrije stap de rijbaan verlaten: paard valt bijna om!)

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-01 08:44

Bedankt voor de tip!

Geen paarden meer, ook niet meer rijden, veel andere bezigheden maar bokt blijft leuk af en toe


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DexterM, Fayyah19, Jel_R07, Joanne_ en 105 bezoekers