federatie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 22:49

Wie wil mij wat vertellen over "de federatie".
er is sprake dat wij ons met de vereniging daar bij aan gaan sluiten. Is dat alleen voor ruiters, of ook voor aanspanningen.
Moet je dan ook startcoupons kopen en wat kost zoiets allemaal, lidmaatsschap ed.?
Ik zie het zelf niet zo zitten, maar wie verteld mij er eens iets over??


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-07-01 23:00

Ja daar was ik al bang voor. Je hebt verschillende dingen he?
Fnrs of zo? Knf ach joh, ik heb er helemaal geen verstand van. Dat werkt hier toch niet, veel te weinig wedstrijdruiters. Daarom was ik benieuwd naar wat jullie betalen bv.


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-07-01 13:00

De vereniging bestaat al, de AMRV, Amelander men en rij vereniging. Maar ze willen zich dus aansluiten.
Ik ben dus nog steeds benieuwd wat jullie betalen? Per wedstrijd, een bep. standaard bedrag? Moeten jullie met startcoupons ofzo? En wat kosten die?
Dus niet wat de vereniging betaald, maar wat je als lid ervan zou betalen? Of hoeft dat niet?


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, ElinaSK, KDonna, monsera, rocky_1995, SemrushBot en 102 bezoekers