federatie

Moderators: C_arola, SayaJones, Apple, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:58

Wat bedoel je met "de federatie"...? de federatie is vrij groot met verschillende (verenigingen) ik denk dat je de KNF bedoelt nou er is dus een idee dat alle verenigingen samen gaan dus de knf, npc, enz...in 1 grote vereniging en alles komt dan op het federatiecentrum...maar hoe alles nog verder gaat weet ik niet want ik weet wel dat niet alles loopt zo als hun willen...

Dorine_81

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 23:25

Ja ik weet wat je bedoeld onze club heeft ook weinig wedstrijd ruiters en bij de NPC waar wij nu lid van zijn betaal je per wedstrijd ruiter maar bij de KNF betaal je per lid van de club dacht ik (weet het niet helemaal zeker) ...en het is dus veel duurder als je weinig wedstrijdruiters hebt...das natuurlijk wel jammer...maar aan de andere kant zou ik best wel eens de nederlandse willen zien die is nu echt voor alle ruiters uit nederland welke bond dan ook ... Haha!

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten