Wat is het ergste wat er buiten jou weten om is ..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loulou

Berichten: 14809
Geregistreerd: 12-09-01
Woonplaats: heesch (brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 22:46

voordat ik loulou had heb ik eerst andere fjorden verzorgd.
ik heb een jaar nolka verzorgd. toen werd ze door iemand gekocht die even naar haar oude manege ging kijken. ze maakte een praatje met de eigenaar van nolka, ging naar de kudde kijken en vond dat nolka een erg leuk koppie had. ze heeft hem toen gekocht, terwijl ze van plan was een shettie te kopen. maar goed tot hier is het niet zo erg.

in het begin reed ze wel, toen werd het minder, na 3 maanden vroeg ze of ik hem weer wou gaan rijden. maar ik had ondertussen een nieuwe verzorgpony. ik vond het natuurlijk zielig voor da beest, want je hebt hem toch een jaar verzorgd en ze was drachtig. dus ik ben haar toch weer gaan rijden. niet elke dag, maar als ik tijd had. ik meste de stal ook uit enz.

toen ging ik dus op vakantie. word ik +/- 4 dagen voordat ik terug ga opgebeld door iemand van stal waar ik vaak mee ging rijden dat nolka is verkocht en dat ze hem 2 dagen voordat ik thuis kwam op kwamen halen.
toen was ik boos! kon ze niet wachten tot ik thuis was, 2 daagjes!! ik kwam dus terug en de eigenaar van de stal zei dat angelique (zo heette die vrouw) de spullen nog uit kwam zoeken (wij deelde een kast) maar die had ze dus al mee naar huis genomen. en een aantal spullen had ze weggegeven aan mensen op stal. ze had nix voor mij. das opzich nie zo erg maar het gaat om het idee. ik heb altijd alles voor haar gedaan. en ik heb nix gekregen ze heeft nog niet eens bedankt ofzo gezegd dat ik haar paard heb gereden enz.
ik had toen echt zin om der op te bellen en helemaal uit te schelden. da heb ik nie gedaan, maar as ik der tegen was gekomen had ik denk ik wel even verteld wat ik van der vond. ik kan er nou nog boos om worden, want dan voel je je best gebruikt. ik denk dat als ik er nou nog zo zien dat ik het der alsnog ff duidelijk zou maken.

nou staan er in die andere berichtjes van jullie natuurlijk veel ergere dingen, maar ik moest het toch ff kwijt. Lachen

en angelique dit zou ik alsnog met je willen doen . Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 127 bezoekers