holland college maasland???

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 17:42

Leetje schreef:
Ik doe nu de 4 jarige mbo opleidinmg dierverzorging. Ik zit int eerste jaar.
Ik vind het opzich wel een leuke school, zeker in vergelijking met me vorige school... Hoeveel jaar ga je doen?
Moet je wel een eindje reizen of valt dat mee?


Ja, ik zit ook op het Holland College.. doe nu het 2e jaar van het vmbo.

Leetje, jammer dat ik je niet herken van de foto's in je profiel.. ik zal je vast wel is gezien hebben Knipoog



Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 18:07

fred lover schreef:
waar ligt dat? ligt zeker ook ergens in het zuiden of zow? En hebben ze ook mbo/hbo paardenhouderij? 1 van die twee?


Volgens mij wel misschien weet Leetje het..?

Moonlover

Berichten: 1547
Geregistreerd: 25-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-03 20:52

Aan het woord Pamela Schrier, werkzaam bij manege de Nieuwe Oranjehoeve

"Het is mij met de paplepel ingegoten: mijn ouders hebben een manege. Ik ben de hele dag met paarden bezig, heerlijk! Ik doe eigenlijk alles. Schoonmaken, kantinewerk, stalwerk, lessen geven, mijn eigen paarden rijden, noem maar op. Ik denk dat als je zoals ik bij een manege wil werken, de opleiding Paardenhouderij een goede basis is. Het is namelijk niet alleen belangrijk dat je van paarden houdt, weten hoe je met ze om moet gaan en ze moet verzorgen zijn toch ook wel vereisten. Je kunt dan, als je eenmaal werkt, veel gemakkelijker en sneller verder leren. Ik denk wel dat je voor de volle 100% achter je keuze moet staan. Je hebt immers met levende dieren te maken, waarmee best eens iets aan de hand kan zijn. Het is geen branche met vaste werktijden!"


Ik heb bij hun op de manege gereden.. hoe ze het daar vertellen staat het wel leuk maar in het echt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot, Kaus, serenta, Tess1, Zinzi_jewel en 37 bezoekers