Wat is het ergste wat er buiten jou weten om is ..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:35

Oh ik heb 3 keer zulke momenten mee gemaakt.

Mijn vorige pony Teddy was verkocht aan een meisje die bij mijn broertje op school zat. Ik wist dat hij te koop stond maar er waren nog geen geïnteresseerden. Toen zaten we 's Avonds om half 8 te eten, zegt mijn broertje opeens heel droog "ohja, Kyra zei dat als je Teddy ooit nog wilde zien je om 17:00 op de manege moest zijn, want hij werd opgehaald"

Verdrietig Verdrietig Heb nog nooit zo hard gehuild en gescholden. (heb Teddy jaren later terug kunnen vinden)

2e situatie
Ik kwam 's avonds thuis toen bleek dat mijn paard van 23 jaar en zware arthrose die dag in de sloot was gevallen. Brandweer en al was geweest. Ze was er wel weer uitgekomen. Mijn vader vond het niet nodig om me te bellen. Ze stond op stal zonder deken zeiknat. Ik ging helemaal door het lint!! en toen werd mijn vader ontzettend boos, omdat ik hem dus niet vertrouwde

En pas geleden nog;

Jack de tinker die ik heb moeten verkopen is naar de slager gebracht zonder mij te waarschuwen tegen de afspraak in. Kreeg een telefoontje dat "hij er al niet meer was"

Dit heeft er wel toe geleid dat ik heel moeilijk ben met mijn paarden aan anderen overlaten. Zelfs als mijn vader ze 's avonds binnen zal zetten en ik bel om 19:00 en ze staan nog steeds buiten word ik boos. Ik wil gewoon niks meer uit handen geven..



Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-03 19:39

Oh herinner me nog iets:

Toen de ijslanderhengst van de buren door het hek heen was geramd. Ik kwam thuis, hij had mijn tinkerruin helemaal kapot geslagen en gebeten, en stond mijn merrie te dekken..

Maar ok, dit was een ongeluk natuurlijk.. heb trouwens nooit enige kosten vergoed gekregen, geen hek of DA..

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 79 bezoekers

cron