Wat is het ergste wat er buiten jou weten om is ..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

loontje

Berichten: 2885
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: Hoogvliet r'dam

Wat is het ergste wat er buiten jou weten om is ..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-02-03 18:15

Gedaan met je paardje of pony???

Bij mij:

Ik was 10/11 jaar oud en toen had ik een d-pony die bij mensen op het land stond.Bij dat land kon je gewoon vrij makkelijk komen maar je moest wel weten dat het er was.Vanaf de weg was het niet te zien.
Op eend ag kwam ik bij mijn paardje aan en toen hadden mensen s'morgens vroeg gesprongen met hem.Niet erg zou je denken maar Hij was 3/4 jaar.Had nooit gesprongen en de hindernissen waren ook niet echt laag +/- 110cm.
De eigenaar van die stal waar dat land bij zat die had hem gevonden in de bak nog met zadel en hoofdstel om.Beest was van top tot teen bezweet en doodop.Gelukkig had hij er niks aan overgehouden,maar die herinnering blijft.
Nu 11/12 jaar laten denk ik er nog wel eens aan en vraag me nog steeds dingen af.Wie zou het geweest zijn(lijkt mij een bekende die wisten dat daar land was en zadel en hoofdstel)?Is het die stal eigenaar niet geweest?Want met hem had ik vlak daar voor ruzie.Wat is er allemaal gebeurt met hem?
Echt van die vragen die je nooit oplost,Maar diep in je hart hoop je van wel want al zijn we zoveel jaren verder als ik er achterkom dan heeft diegene wel een probleem.

Hebben jullie dat nou ook?Dat er iets met je paardje is gebeurt en dat je daar nog steeds aan denkt en er achter wil komen wie dat was en waarom?Of ben ik nou zo'n maf type?

Alvast bedankt voor het lezen.

http://glitz4kids.webklik.nl/page/homepage Voor wat unieks op uw kinderfeestje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MaiMai, xMagnum en 32 bezoekers