vakantiewerk

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
unique

Berichten: 212
Geregistreerd: 04-10-01
Woonplaats: Lienden (gelderland)

vakantiewerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-03 21:25

na mijn havo examen wil ik graag voor 2 maanden met paarden gaan werken, in binnenland of buitenland. Ik heb alleen geen idee waar ik dit kan vinden hebben jullie tips? Haha!

callippo

Berichten: 3201
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:37

Hoi Unique

Ik heb vorig jaar in Frankrijk gewerkt
ze zoeken daar nog mensen die in de zomer kunnen werken. Iig tot eind augustus.
Het is niet alleen maar werk met paarden, maar ook bedienen in restaurant, was doen e.d. maar het is wel het meest relaxte baantje wat je kan vinden! Echt super, vorig jaar waren we met 8 jongeren en gingen we ook iedere week naar de disco.
En het buitenrijden is gewoon geweldig, dat maak je nergens in NL mee. In rengalop heuvelop over rotspaden!
Geweldige paardjes ook!

PB maar ff als je meer info wil.
PS voor anderen: ze zoeken ook nog iemand voor het naseizoen.

Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-03 21:54

Ik heb in Luxemburg op een kleine dressuurstal gewerkt tegen betaling vorig jaar in de maand augustus. Ik had een advertentie op Hoefnet gezet. Dit jaar hadden ze een stagiaire die ook in de zomer kwam, dus daar kan ik niet meer heen, maar omdat ik veel ervaring wil opdoen heb ik weer een advertentie gezet. Er is in twee weken tijd al twee maal op gereageerd. Ik ga deze zomer misschien in een dressuur- en handelsstal werken in Friesland. Misschien hebben ze nog meer mensen nodig. Het is wel niet tegen betaling, maar je mag je eigen paard meebrengen en krijgt elke dag instructie. Kost en inwoon is ook inbegrepen. PB me maar als je meer info wilt!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 12:48

www.ccusa.com
Ik ben 3 mnd in Amerika geweest waar ik 9 weken op een summercamp gewerkt heb. Daar gaf ik les en verzorgde en reed ik de paarden. Als je meer wilt weten, mijn uitgebreide verslagen zwerven hier ergens op bokt nog rond (had Karin geplaatst) en anders moet je maar even PBen Lachen

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 13:25

hoi

ik zoek dus ook een vakantiebaantje.

ik rijd momenteel L1 dressuur.

wie weet een site / een baan / ... ???


Idra

Berichten: 6129
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Kortenaken (Belgiƫ)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-02-03 14:32