Stalling in omgeving Alphen a/d Rijn

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, Nicole288, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

LindaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-07-01 14:12

Hi,
Ik ben op zoek naar een leuke plek voor mijn .....toekomstige paard. Niet te druk, redelijke prijs, goede accommodatie, uitrijmogelijkheden en bovenal een leuke sfeer! Heeft iemand een suggestie?

Groetjes,

Linda

LindaM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-07-01 22:49

Hi,
Nou, jij kent er een heleboel! Ik ben net wegens omstandigheden mijn pony kwijtgeraakt en ben me dus nu in het verdiepen bij stallen e.d. voor een nieuw paard. Mijn vorige stal had geen bak en aangezien ik weer wat dressuur wil gaan doen is dat nu een verreiste. Ik verwacht zelf pas eind van dit jaar (als ik ben afgestudeerd) een paard te kopen, niet te jong, niet te oud. Redelijk dressuurmatig ingereden, houdt van buitenritten en vooral een goed karakter en een mooi uiterlijk.....
Maar je kan nooit te vroeg beginnen met orienteren, dus ik zal je opties bekijken.
Trouwens, ik ben bij de Alphense Ruiters geweest voor eventueel prive les tot eind van het jaar, maar de sfeer sprak me niet echt aan. Heb je nog een idee voor lessen?

Bedankt!!

PS. Wat voor paard rij jij en rijd je dressuur/springen of vooral lekker recreatief?

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie