Wie heeft hier ervaringen mee?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
iris17

Berichten: 1602
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Haaren / Oisterwijk

Wie heeft hier ervaringen mee?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-02 11:44

Ik zit net op www.zadelmarkt.nl te kijken en daar staan nieuwe zadels voor heeeeeeeel weinig geld.
Nu vraag ik me af of iemand hier toevallig een zadel heeft gekocht en of het zadel van goede kwaliteit is en fijn zit enz.
Ik zou ook graag willen weten of je het zadel mag passen of dat ze het kunnen komen passen want ik wil natuurlijk wel zeker weten dat het op m'n paardje past!!!!

Liesje4ever

Berichten: 1423
Geregistreerd: 23-01-02
Woonplaats: Stompetoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 11:49

Ik heb gekeken op die site, het zijn idd wel errug goedkope zadels, het merk, Ranger zegt me niet zo veel...
Ik weet het dus eigenlijk niet...

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 11:59

Het is de zelfde site als go to zadels, daar zijn al wat toppics over geweest.
Ik heb er zelf geen ervaring mee maar als je wil weten wat andere mensen hier ervan vonden moet je die toppics even opzoeken, ik geloof dat de meningen er nogal over verdeeld waren.

Groetjes, Tanja.

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 12:03

ik praat natuurlijk vanuit mijn eigen portemonee,en ben bevooroordeeld,maar an de andere kant verkoop ik al z'n ttwintig jaar,met tussenpozen, western zadels en stockzadel,soms is het best mogelijk een keer een zadel zeeeeeeeeeeeer goedkoop te verkopen ,maar een zadel van 1100 euro nu voor 200 euro, nee dat ben ik nog nooit tegen gekomen. maar als men wil proberen..................

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 13:48

Het is inderdaad hetzelfde als go.to/zadels.

Reken er maar niet op dat ze komen passen hoor!
Ik heb destijds wel gevraagd of ik het zadel kon ruilen bij niet passen en dat kon wel. Maar geen woord over geld terug....

Ik heb er een dressuurzadel en een stockzadel vandaan. Het dressuurzadel heb ik inmiddels weer verkocht aangezien dat niet goed pastte.

De kwaliteit leek mij (voor zover ik dat kan beoordelen dan) wel redelijk maar ik heb er niet echt verstand van.

als je daar een zadel wilt halen en je hebt er zelf geen kijk op neem dan in ieder geval iemand mee die er echt verstand van heeft.

Want het is wel echte handel!

Succes ermee!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-02 13:52

kaj schreef:
Ik heb destijds wel gevraagd of ik het zadel kon ruilen bij niet passen en dat kon wel. Maar geen woord over geld terug....

Dat klopt, hoe vaak je het ook vraagt, je vraag over geld terug wordt ontweken dus je kunt alleen een ander zadel uitzoeken. Er is wel veel keus, ik ben er nog nooit geweest maar wil wel eens een kijkje nemen als ik een zadel nodig zou hebben. Wie weet zit er wat tussen.
Wel zou het handig zijn als je op de een of andere manier een mal van de rug van je paard mee kunt nemen om te kijken of het zadel past. Helemaal precies kun je dat natuurlijk nooit nagaan als je het paard niet mee hebt, maar een benadering heb je dan in ieder geval.
Dus een beetje creatief met papier-maché, gips of klei oid en dan kom je een heel eind *LOL*

paardenmiep

Berichten: 1100
Geregistreerd: 13-10-04

Re: Wie heeft hier ervaringen mee?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:00

ik heb in urk een paar jaar geleden(3 ofzo) een dressuur zadel gekocht. met dat zadel was iets mis dus gingen we terug. we kwamen daar, vertelde dat het zadel niet goed was en we mochten zo een nieuw zadel meenemen. dat zadel heb ik nu nog en ik vind het een super fijn zadel. er is niks mee aan de hand en past ook perfect. mijn pony's vinden het ook een fijn zadel.


Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:08

Topic is bijna vier jaar oud...

janinetjjj

Berichten: 5003
Geregistreerd: 09-06-05

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:09

Je kunt beter een beetje meer investeren aan een goed zadel dan later een fysio etc. Zoals een zuinige vriendin van mij.. Ze kocht daar een zadel, dr paard heeft nu enorme rugproblemen, enkost heel veel bij de fysio etc.

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:11

misschien een foutje? of verveling

Vonnie84

Berichten: 6589
Geregistreerd: 16-03-03

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 15:14

Maya schreef:
Topic is bijna vier jaar oud...


had ik nog helemaal niet gezien. Ik heb geTEMt.

Eline

Berichten: 72938
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Delft

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-05 16:05

Aangezien het een oud topic is een slotje.