vitamine stoot in pasta vorm?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-01 17:38

bestaat dit? Bij de paardendrogist kan ik namelijk alleen maar poeder vinden, en aangezien honey geen brokken krijgt leek een pasta me makkelijker

wendy1

Berichten: 1006
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: hoogvliet/rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 17:41

Bij ons in de ruitersportzaak verkopen ze dat wel.
Is net zn spuit als een wormenkuur,maar dat zou je namoeten vragen in een ruitersportzaak in de buurt Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 18:44

ja hebben ze ook bij de paardendrogist hoor equivital heet het dacht ik is iets van 14.95 niet zo heel duur

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 19:46

ja is er wel,ook bij paardendrogist hoor.is van het merk sectolin en heet equivtal pasta,kost 14,95.ik gebruik het ook voor tinkie,zo nu en dan.je hoeft bij zo'n kleine pony maar de helft van de spuit te gebruiken.kun je er twee keer meedoen,want een hele is veel te veel voor de kleintjes

Mytens_oud

Berichten: 4184
Geregistreerd: 20-03-01
Woonplaats: omgeving Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 20:50


carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 22:12

Ik heb het ook. Bevalt prima. Ik haal het bij mijn fouragehandelaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:16

Ik heb die pasta ook wel eens gegeven. Na de verhuizing bijvoorbeeld. Of tijdens de rui. Bij de Hindernis verkopen ze die vitaminestoten trouwens.
Maar als je iets wil geven voor een betere weerstand kan je beter iest geven wat je voor langere duur kan geven want dan heeft 1 keer een vitamine stoot niet zoveel zin. Ik heb van de DA nu een vitamine supplement, het heet "Plus 8". En bestaat uit 2 siroopjes. De ene is op waterbasis en de andere op oliebasis. Dit werkt volgens de DA het beste, poeders worden niet zo goed opgenomen ofzo. De siroop smaakt heel lekker dus je kan het zo in een emmer of voerbal gieten, ze likken het zo op. Het was 50,= voor 16 dagen maar voor Honey kan je er dan twee keer zo lang mee doen.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 08:46

"vitaminestoot in pasta vorm". Mijn blonde hoofd moest gelijk aan spaghetti denken Haha!
maar pastavorm lijkt me in het begin wat gemakkelijker dan poeder. mijn paard moest in het begin de poeder nl niet en blies die met z'n neus gewoon eerst weg voordat ie begon te eten. Nu kent ie de geur en eet ie alles wel in 1 x op.

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:09

Ik heb hem ook gehad voor Polly en beviel me uitstekend (equivital Clown ) ze knapte er een eind van op dus het zal wel goed zitten, overigens hadden ze toen ik hem ging kopen gezegd dat het een wormenkuur was....het was niet helemaal wat je een wormenkuur noemt maar toch...

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 10:30

natas,tipje,wat ik dus doe als ik poeders heb,eerst een schepje slobber in de voerbak,dan de poeder erover en dan nog een schepje slobber erover.ik verstopte het tussen de slobber zodat ze het niet merkte.poeders eet ze dus nu wel.alleen kruiden en die knoflook korrels niet.maar knoflook heb ik in olievorm en dat doseer je met een pompje en dat eet ze wel.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:20

ja, heb ik ook al ontdekt. ik doe de vitaminen en de knoflook nu in de slobber mix en nu is het een vieze stinkende brij die onder luid geslobber naar binnen gaat. Lois z'n hele kop zit dan onder tot achter z'n oren Haha!
Ik heb er een foto van gemaakt die ik vanmiddag op kan gaan halen. Hopen dat ie goed gelukt is, dan zal ik hem hier wel eens neerzetten. Gezonde eetpret Lachen
Dus Stef, maak er een lekkere prut van (pastaprut met brokjes mjammie) en al de vitamientjes gaan heel naar binnen.

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 11:23

ja tink zit ook altijd helemaal onder,dr snoet is dan niet meer wit maar bruin en vervolgens komt ze het heeeeel lief bij mij afvegen Frusty

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-07-01 14:26

heb het gevonden in de paardendrogist, en besteld.
Honey is niet doodziek ofzo hoor, maar ze zit gewoon niet lekker in haar vel, vandaar dat ik haar ff een oppepper wil geven

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-01 14:32

is fijn spul hoor!ik gebruik het ook weleens als ik vind dat tink iets extra's kan gebruiken!enne half doseren he?tis maar kleine pony Knipoog