weet iemand goede stalling in de zaanstreek?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

weet iemand goede stalling in de zaanstreek?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 17:11

Een kennis van mij gaat in de nabije toekomst waarschijnlijk verhuizen naar de Zaanstreek (Wormer...Zaandam...Zaandijk...Koog a/d Zaan) En is zich alvast aan het orienteren op stalling daar in de buurt

Het is voor een merrie die absoluut niet tegen drukte kan, dus graag een rustige stal. Verder met weidegang en evt. losgooibak voor in de winter. Het liefst een stal waar ook plek is voor een hengstenveulen met leeftijdsgenootjes. Het hoeft niet perse 1 stal te zijn maar het liefst wel.

Wie weet een leuke stal?

steeffie

Berichten: 2347
Geregistreerd: 23-05-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 18:00

Ik weet wel een leuke stal, maar met alleen weidegang voor de veulens en ook niet heel erg rustig.
Maar er zijn hier genoeg manege/pensionstallen, mischien moet ze gewoon eens een paar bellen ofzo. Ik weet zo uit mijn hoofd niet waar er allemaal weidegang is en plek voor een hengstenveulen.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 19:51

Wij hebben op het moment nog een plekje vrij, rustig stalletje met 5 gezellige Haha! mensen. Weiland, en zo veel mogelijk naar buiten= in paddock van 20 bij 20 maar er wordt over uitbreiding nagedacht.
Momenteel hebben we ook 2 hengstveulens in pension lopen.
En de kosten: 75 Euro, incl. hooi en zaagsel....
Laat haar maar eens mailen (wendy@heeftemail.nl) of pb'en!

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-01-03 12:43

Dank je wel! Ik ga het haar doorgeven. Meer reacties zijn natuurlijk nog welkom!