Info over Haflinger Max (v.d Verende wagen) Houten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Info over Haflinger Max (v.d Verende wagen) Houten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-03 11:47

Dag, kent iemand de haflinger Max, die vroeger op manege de Verende Wagen in Houten stond? Hij staat nu te koop, ik wilde graag wat meer over hem weten.
bedankt voor evt. reacties.

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 11:14

Ik ken hem niet maar misschien andere hier. Zoek maar eens op verende wagen dan kun je zien wie er reageren en wie dus de manege en de paarden kent. Succes!

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 12:55

De Verende Wagen is failliet en bestaat niet meer, daarom vind ik geen info. Via via al gehoord dat Max vaak bevangen is geweest......

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 12:58

Had je interesse om hem te kopen dan? Dan zou ik in dit geval niet op de kosten voor een keuring besparen en hem rondom op de foto's laten zetten. Dat via-via iets horen, daar geloof ik niet in. Hoefbevangenheid is aan hand van foto's na te gaan. Of bedoelde je spierbevangenheid?

In beide gevallen zou ik niet voor zo'n paard gaan. Het blijft zijn hele verder leven uitkijken...met voer, beweging enz...

Diana_Mabel

Berichten: 7044
Geregistreerd: 04-02-02
Woonplaats: Houten

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 14:29


Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-03 20:03

Hij staat op marktplaats te koop. Ik heb al afgezegd. Hij is hoefbevangen geweest, daar begin ik gewoon niet aan.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-03 20:33

MMM volgens mij moet je gewoon eens gaan kijken en hem laten keuren en kijken in welke mate hij hoefbevangen is geweest.

Eens hoefbevangen geweest wil niet zeggen dat hij dat elk jaar is.
Met een goed dieet en training kom je een heel eind om zijn gewicht op peil te houden, tenzij de hoefbevangengheid een andere oorzaak heeft.