Gaat er iemand naar CH Maarssen 15/07/2001 HELLUP

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 07:41

Goh, ik word nu toch ook wel erg benieuwd Roel Knipoog !!! A mysterious girl??? Oei oei oei!!! Haha! Greetzzzz Ilona. Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 14:55

Inderdaad een kwestie van heel goed de smilies lezen!!! Goeie, Karin! Enne,...ik ben helemaal niet zo onschuldig als ik eruit zie hoor Knipoog ... Maar ben wel errug benieuwd naar die mysterious girl van Roel... Nieuwe Boktmeeting??? Greetzzz Ilo. Schijnheilig

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-01 17:30

Hè, wat flauw...nu wil hij er zelf nixxx meer over zeggen... Ik had hier nog zo mijn gedachtes over Knipoog . Maar goed, Roel beveelt... Clown ! Tja, wat kan ik nog meer met smilies zeggen Verward ??? Roel, ik kom er nog wel achter wie je bedoeld, wacht maar af!!! Knipoog Haha!
Groetjes van een schijnheilig meisje Schijnheilig dat ondertussen een dikke knipoog Knipoog geeft aan alle bokkers die deelnamen aan deze discussie waar ik erg om gelachen *LOL* heb! Ilona.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-01 21:55

Maar ja, Pris heeft vervoer...

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-01 13:09

Ach ja....Laten we het er maar op houden dat ik niet zo schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig ben als ik hier overkom en dat ik deze persoon hééééél goed ken, al jaren.....Ilona

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: charootje, Trendiction en 110 bezoekers