2 vraagjes, over welsh-cob, en weidegang

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 10:52

Yes! Haha, beetje op de zaken vooruit lopen maar goed: als het goed is, ik heb ander werk en wat gespaard, dan mag ik nog een veulentje erbij kopen!! Ben helemaal blij, dan heb ik 2 donders, Ben sinds ik India voor de dood heb weggehaald helemaal verslaafd aan veulens en de opvoeding Sigaar Niet dat het altijd zo soepel hoeft te gaan maar toch. Ok, ik zit erg te denken aan een welsh-cob Schijnheilig , liefst een schimmel(zijn die er ook Verward ). Kunnen jullie wat meer over een cob vertellen, ik vind ze zo mooi, en door als die verhalen van jullie.....beetje aangestoken vrees ik. En wat moet ik neertellen voor een merrieveulentje, wel met papier, maar hoeft geen kampioesafstamming te zijn, en als het kan een grote maat?

En dan nog een vraagje: hebben jullie ervaring met het in de wei laten van rijpaarden (zomer en winter). Bij ins staat mijn veulen namelijk in een kudde. Ik wil haar als ze eenmaal later onder het zadel is, gewoon in de zomer in de wei laten, maar krijg ik in de winter dan geen problemen als ze op stal komt Verward ? Of kan ik haar beter in de winter buiten laten met een deken die waterdicht is..nou ja, ik weet het niet meer.....hopelijk hebben jullie tips?? Cool
groetjes,
Manon

_________________
I can't be what I'm not...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Nonnie op 2001-07-02 10:53 ]</font>



Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 13:33

niemand??

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-07-01 09:52

Ow bedankt jullie, ik was al bag dat niemand reageerde Verward . Maar het duurt nog eventjes, misschien volgend jaar, of sowieso het jaar daarop Party!! Nog eventjes wachten dsu, maar dat heb ik er wel voor over hoor Haha! ]
groetjes,
Manon


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: FleurSandro, Flinty, Googlebot, ingetje3012, Lizenlotte en 91 bezoekers