Stang & Trens..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 17:30

..ik ga Imatador met stang & trens rijden (als ie ooit nog thuiskomt? Verward ), dus ik ben op zoek naar een goede, niet al te bizar dure. Ik dacht eerst die aanbieding van Horselover te kopen (79,-), maar die hebben ze niet in Cob. Bovendien leek de kwaliteit me nogal waardeloos. Nou wil ik denk ik die Kieffer Ulla Salzegeber, met zilver. Weet iemand verder nog een redelijk kwaliteit s&t, tot 350,-?
Voor Marillion wil ik straks die van Passier, maar die is dus ook voor wedstrijden.

Groetjes Suzanne Party!!


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 20:43

Tja...Maril is m'n mannetje he...een verwend kreng...grijnz!

Nee Jippie, klopt wat PJ zegt. Ik weet nog niet of ik Imatador nog ga starten. Het is vooral op advies van mijn instructrice, Imi is s&t gewend, op het moment is het wat beter voor hem en bovendien leer ik van hem weer...wat zometeen met Marillion weer makkelijker is.
Ook ben ik gevraagd in een caroussel met Andalusische hengsten te rijden en das ook met stang & trens.
En tja...kapitaalkrachtig....Die Passier kan er wel vanaf hoor, maar om er nou twee te kopen?!?!?!! Helaas passen ze elkaars hoofdstellen niet, want Cob en Extra Full!!!!!!

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-01 22:39

Ik zal eens kijken Jippie. Heb me nog niet echt verdiept in de Passiers, zag er alleen een die ik megamooi vind, maar 1200,-
Mijn instructrice vond het een goed idee om Marillion binnenkort ook zo nu en dan eens met stang en trens in de les te rijden, maar dan leen ik er een van haar. Thuis op eigen houtje ga ik hem daar dus niet mee rijden.
Ik begin met Imatador, ook in de les en mijn vriendin helpt me er thuis mee. Maar Imi is het dus allang gewend, dus ik leer meteen van hem ook.
En de stang & trens voor Marillion...daar wacht ik nog even mee totdat ik wat punten in de M2 heb. En voorlopig moet ik er nog 2 in de M1 bijrijden, hahahahahaha Party!! Party!! Party!!

Als Imatador zo fijn blijft lopen als nu start ik hem misschien nog wel volgend jaar. Maar het is bijna 'eng' om daaraan te denken...de goden verzoeken, zeg maar. Knipoog
Hij staat nu alweer 3 weken niks te doen bij de hengstenhouder, dus ik moet zowiezo weer rustig aan op gaan bouwen, das wel zonde Scheve mond\


moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 11:41

Ha die Fitz!!!!

Ik vind die Kieffer ook supermooi, waarom denk je dat ik die wil voor Imi? Party!!
Persoonlijk vind ik voor Marillion die Passier mooier, ivm de megabrede neusriem...Marillion heeft toch een aardig hoofd, nietwaar?!?!
Ik zou een goedkope s&t voor Imi kopen, van onder de 100,-. Maar daar is dus niet aan te komen in maat Cob en de 'volgende' is 200,- Dan leg ik er liever 119,- bij voor de Kieffer. Bob vond het niks, maar lees hier mijn briljante plan en vertel het niet aan hem Schijnheilig : ik koop voor Imi die zilveren en dan straks voor Maril die gouden. Dan ben ik dus met twee Kieffers nog altijd goedkoper uit dan met 1 Passier. Schijnheilig Schijnheilig
Uiteraard koop ik die Passier vanzelf nog wel, maar nu koop ik legaal en zonder gemekker die Kieffer voor Imatador. Schijnheilig
Als ik straks wat puntjes in de M2 heb koop ik die Kieffer met goud voor Maril en als ik ooooooooit Z2 mag starten sneak ik die Passier nog wel naar binnen.
Doortrapt dat wel.
Maar ik ga met Imatador meedoen met een caroussel met Andalusische hengsten. Dan rijd ik hem ook op stang en trens, dus het moet er wel een beetje uitzien. En dat ziet die Kieffer toch?!?!!?!? Party!! Party!! Party!! Party!!
Heb je dat halster er al van gezien....kwijl Kwijl

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 11:59

Nee, ze hadden bij Divoza helemaal niks in Cob maat. En bij horselover wel, maar kost ook 200,- voor zo'n wit onderlegd smal neusriempje. Ja, dan vind ik die Kieffer 100 x mooier. Ik vind hem zelfs HEEL mooi en dit is een goed excuus!
In die caroussel moet ik op spaans zadel Misselijk en eigenlijk spaans hoofdstel, maar dat heb ik geweigerd. Vandaar dus stang & trens en dan moet ik voor de gelegenheid zijn frontriempje aanpassen: spaanse frontriem erop dus! We gaan in Soest trainen, dat wordt nog lachen!!!!

Dat halster : Kwijl Kwijl Kwijl Kwijl ik wil 'm...maar dan helemaal zwart! Bob blij, want die is goedkoper, hahahahaha

Groetjes Suzanne

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-07-01 12:37

Tja, tot mijn schaamte moet ik bekennen dat ik helemaal geen goedkope hoofdstellen hebt. Hoewel..de basis van Maril z'n hoofdstel was de allergoedkooptste van Divoza met koperen sluitingen, geloof 49,- ofzo. Maar is dus helemaal verbouwd met brede zwarte, platte neusriem van BR en een brede frontriem met strassteentjes ook van BR en 130,- per stuk. Dan nog lederen dressuurteugels met stops en ooooops..opeens geen goedkoop hoofdstel meer. Scheve mond\
Ik val op de een of andere manier altijd op de dure spullen...helaas. Zelfde met kinderkleding. Mijn eigen kleding vreemd genoeg weer niet Verward Bob is niet blij met mij, dat snap je!

Maarre...300,- voor een hoofdstelletje vind ik nou niet bepaald goedkoop. Ergens begrijp ik niet waarom die s&t zo duur moeten zijn, voor die twee bakstukjes extra...enne..een sperriem minder, dat compenseert toch mooi?!?!!? Party!!
Groetjes Suzanne


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 2 bezoekers