Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Grondkabel was idd niet goedkoop, maar de aanleg kon mijn vriend gelukkig zelf doen.

Moska schreef:Wij hebben ook twee palen van de buurman gekregen. Iets van 7 meter en de lampen hangen ongeveer een meter lager. Inmiddels is de richting van het licht iets veranderd, ik denk door de wind en misschien net niet helemaal strak genoeg aangedraaid, maar alsnog een enorme lichtopbrengst. Heb de lampen van Cowi. Per ongeluk de 500 watt gekocht ipv de geadviseerde 300 wattGrondkabel was idd niet goedkoop, maar de aanleg kon mijn vriend gelukkig zelf doen.
[ Afbeelding ]

boemel schreef:Goed voor elkaar qua verlichting hoor hapinezz.
Parkeerplaats 1: tjokvol
Parkeerplaats 2: 1 plekje voor de trailer
Het was dus druk, maar ik weet niet waar die mensen gebleven waren, maar in het bos kwamen we weinig mensen tegen.
Nou ja op een bepaald stuk kwamen we in een bosrun terecht. Het pas was breed, dus dat ging prima. Alleen toen werden we via linten naar de finish geleid met een hoop bombarie aan klappende joelende mensen en reclame en vlaggen en weet ik niet wat. Gelukkig kwam iemand om het lint voor ons opzij te houden en konden we weg.
toch fijn dat mensen blij zijn dat jullie over de finish kwamen
Karin_deB schreef:Mooie foto's boemel![]()
Hier was het vandaag demo dag van de vereniging waar mn dochter turnt.
Dus deel van de middag in een sporthal binnen, toch jammer met dit lekkere weer![]()
Maar in de ochtend lekker in het bos gewandeld en in de middag door de polder.
Voor het donker nog gauw de hals en buik van de shet geschoren. Bizar hoe dik die vacht is![]()
Bij de ruin ook zn borst geschoren, hij genoot ervan
en ik heb dus de vosjes nog kunnen trainen.

Lynn_Nikita schreef:de tinker is gisteren ook deels geschoren. Die meende dat het al wintyer was, de Spanjaard zit nog vrij kort in de vacht.
net zag ik iets raars, geen idee of het een vallende ster was maar deze leek heel dichtbij, heel fel en groot en ineens was het weg. Alsof iets brandends naar beneden viel, geen geluid en weg. Alsof het vuurwerk was wat lande maar dan stil
)

Olikea schreef:Verlichting buiten, die zet ik op de lijst, had ik nog niet bij stil gestaan.
Ik ga een round pen van 25 m maken, en die mag inderdaad wel verlicht.
Gisteren het bos vlak bij ons nieuwe huis gescout.. vrij voor ruiters, dus das mooi. En het is echt een mooi gebied, een waterwinningsbos.
Ik heb een vraag aan jullie, wat zijn jullie ervaringen. Misschien maak ik me ook gewoon te veel zorgen. (zo zit ik helemaal niet in elkaar)
Wij hebben een dochter van bijna 4, die niets liever doet als bij de paarden hangen. En ze is vlug als water, en soms ineens pleite.
Ik ben zo bang dat ze tussen de paarden terecht komt, ze zullen expres niks doen, maar een ongelukje is zo gebeurd, en julius is heel groot, en onze jongedame toch nog heel klein.
Elektrisch hek voor het kind?![]()
Ik weet dat het een kwestie van opvoeden is, maar er zit een dikke kop op mevrouw, en die doet gewoon wat ze zelf wil